مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی:
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از راه‌اندازی دو نیروگاه بادی برق در سربیشه و نهبندان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 10 September 2016
 سومین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی خراسان جنوبی ظهر امروز با حضور معاون عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان برگزار شد.

مهدی جعفری در حاشیه در این کارگروه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان 15 دستور کار مطرح شد و از این تعداد 13 مورد نیز تصویب شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: طرحهای عمرانی که در بحث تولیدی و صنعت قرار است انجام شود از این به بعد باید در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان تصویب شود.

وی بیان کرد: تعیین کاربری زمین‌های طرح‌های تولیدی در داخل و خارج از حریم شهرها، راه‌اندازی دو نیروگاه بادی برق در سربیشه و نهبندان و یک مجتمع خدماتی رفاهی در شهرستان طبس از جمله موضوعات مطرح شده در این کارگروه بود.

جعفری خاطرنشان کرد: احداث آموزشگاه رانندگی در فردوس، پایگاه نجات کوهستان در بنددره بیرجند نیز از دیگر مصوبات جلسه امروز کارگروه امور زیربنای و شهرسازی خراسان جنوبی بود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: توسعه فاز یک صنوف آلاینده قاین به مساحت 7.5 هکتار واقع در محور قاین- اسفدن، تقاطع کمربندی فردوس به اسلامیه نیز از دیگر طرحهایی بود که کلیت آن در این جلسه مصوب شد.

وی بیان کرد: کمربندی فردوس به اسلامیه تقاطع آن احداث شده است و محوری قدیمی دارد که دارای پیچهای خطرناک است و تاکنون چندین تصادف منجر به فوت داشته است و با این مصوبه مسیر آن مستقیم می‌شود.

جعفری عنوان کرد: احداث آموزشگاه رانندگی طبس، پیست موتورسورای طبس، مجتمع خدماتی رفاهی طبس، آموزشگاه رانندگی در قاینات، تجهیز کارگاه راه‌سازی نهبندان، احداث نیروگاه بادی نهبندان نیز از جمله مصوبه‌های این کارگروه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار