سی و نهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم کرمانشاه؛
نخبه برتر و قاری بین‌المللی قرآن‌کریم تربیت و پرورش 10 میلیون حافظ قرآنی در کشور را مستلزم برنامه‌ریزی مستمر و حمایت همه جانبه متولیان فرهنگی عنوان کرد.
کد خبر: ۲۸۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 31 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس؛علی‌اکبر ملکشاه اظهار داشت: طبق منویات مقام معظم رهبری باید با حمایت همه جانبه مسؤولان و متولیان فرهنگی در راستای تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی تلاش کنیم تا پیام این کتاب آسمانی را به گوش همه ملت‌های جهان برسانیم.
قاری بین‌المللی قرآن‌کریم افزود: اجماع و اتحاد ملی بین دستگاه‌های اجرایی در کشور به‌ویژه متولیانی فرهنگی همچون مرکز دارالقرآن، اداره اوقاف و امورخیریه، اداره‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی و... در اجرای مسابقات قرآنی باید به‌شکلی منسجم و هماهنگ عمل کنندوهر یک از دستگاه‌های اجرایی با تقسیم وظایفی از جمله آموزش و تربیت چهره‌های قرآنی،اجرای مسابقات به‌عنوان متولی، تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه به‌عنوان بازوهای فرهنگی زیرنظر یک ارگان و مرکز واحد به صورت هماهنگ فعالیت کنند.
وی سطح برگزاری سی و نهمین مسابقات استانی قرآن‌کریم کرمانشاه را مثبت ارزیابی کرد و گفت:شرکت‌کنندگان در بخش‌های گوناگون مشارکت خوبی داشتنداما حضور حافظان رشته حفظ در 10 و 20 جزء قرآن‌کریم در این مرحله از مسابقات بسیار کم‌رنگ بودوعملا شرکت‌کنندگان این رشته رقابت سنگین و فشرده‌ای نداشتند.
داور سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم کرمانشاه افزود:بسیاری از شرکت‌کنندگان سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم در نخستین روز مسابقه دربخش تجوید، صوت و لحن نمره‌های بالایی را کسب نکردند.که باید مربیان قرآنی درتقویت این ظرفیت‌ها و تمرکز بر نکات کلیدی به متاسبقان در شهرستان و استان بیشتر تمرکز و برنامه‌ریزی کنند.
نخبه برتر و قاری بین‌المللی قرآن‌کریم با تاکید بر سرمایه‌گذاری و حمایت جدی همه دستگاه‌های اجرایی در پرورش استعداد و چهره‌های برتر قرآنی در سطح استان و کشور اظهار داشت: تربیت و پرورش 10 میلیون حافظ قرآنی درکشور مستلزم برنامه‌ریزی گسترده و حمایت همه جانبه متولیان فرهنگی در راستای ترویج مفاهیم والای قرآن‌کریم و عمل به دستورات این کتاب هدایت‌گر آسمانی با استفاده از اتحاد اسلامی و عزم ملی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار