مسابقات زورخانه‌ای قهرمانی نوجوانان کشور که در خراسان‌جنوبی برگزار شد با قهرمانی تیم اصفهان پایان یافت.
کد خبر: ۲۸۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 27 August 2016

محمدرضا برومند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان‌جنوبی گفت: این رقابت‌ها با حضور 18 استان و 183 ورزشکار در سه بخش تیمی، هنرهای فردی ومرشدی برگزار شد که تیم اصفهان با کسب مجموع امتیاز 433 در جایگاه نخست ایستاد.

وی افزود: همچنین کردستان با امتیاز 410 در جایگاه دوم و خراسان جنوبی با 408 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان، بیان‌کرد: در بخش‌ تیمی خراسان‌جنوبی با مجموع 268 امتیاز در جایگاه نخست، اصفهان با 227 امتیاز جایگاه دوم و تیم کردستان با امتیاز 208 جایگاه سوم ایستاد.

برومند با اشاره به اینکه در بخش هنرهای فردی، اصفهان قهرمان و کردستان و خراسان‌جنوبی در جایگاه بعدی قرار گرفتند، ادامه داد: همچنین در این بخش در ماده سنگ: "عبدالرضا شجاعی" از کرمان، "ابوالفضل مهینی‌فر" از اصفهان و "وریا نوری" از کردستان در جایگاه‌های اول تا سوم ایستاده و در ماده کباده؛ "علی‌رضا علی‌خانی" از اصفهان، "امیر حسین قنبری" از فارس و "شهریار فتاحی" از کرمان به ترتیب حائز رتبه های برتر شدند.

وی افزود: همچنین در ماده 2میل؛ "علی قربانی" از اصفهان در جایگاه نخست ایستاد، "امیر حسین دهقانی از خراسان جنوبی دوم و "علی گونه فراهانی" از تهران و  "محمد طالبی" از کردستان مشترکا سوم شدند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان، تصریح کرد: در ماده میل 4و3 "علی قربانی" از اصفهان، "علی گونه فراهانی" از تهران و "امیرحسین دهقانی" از خراسان جنوبی مکان های اول تا سوم را کسب کردند و در ماده چرخ تیز؛ "علی شمسی" از اصفهان، "امیر ارسلان محمدی" از مرکزی و "سیدحسن حسینی‌میری" از یزد در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.

برومند یادآورشد: در این رقابت‌ها، "علی قمری"، مربی شایسته خراسان جنوبی به عنوان مربی برتر این مسابقات معرفی شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار