رئیس فنی فدراسیون اسکواش در بیرجند:
رئیس فنی فدراسیون اسکواش گفت: خراسان جنوبی در رشته اسکواش، حرفهای زیادی برای گفتن دارد که البته توسعه این ورزش در استان نیازمند بسترسازی مناسب سخت افزاری و نرم افزاری است.
کد خبر: ۲۷۷۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 14 August 2016
 مرتضی تجرشی در دیدار سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در بیرجند اظهار داشت: استان خراسان جنوبی می‌تواند در رشته اسکواش، حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد که برای توسعه این ورزش مسئولان باید تلاش بیشتری انجام دهند و بسترسازی مناسب با توسعه زیرساختها و توجه نرم افزاری انجام شود.

رئیس فنی فدراسیون اسکواش کشور بیان کرد: با توجه به فاصله اندک استانها و تازه تأسیس بودن این رشته، می‌توان با یک سرمایه‌گذاری مناسب، دستاوردهای خوبی را  به دست آورد.

وی با اشاره به بازدیدصورت گرفته از کورتهای در حال احداث قاینات، بیان کرد: این کورتها باید از استانداردهای لازم، قابلیت و کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا ورزشکاران در فضایی مناسب و ایمن به انجام تمرینات و برگزاری مسابقات بپردازند.

حمیدرضا برومند، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این دیدار با بیان اینکه تمام  تلاشمان بر این است که رشته‌های نوپا از جمله اسکواش را در استان گسترش دهیم، اظهار داشت: از فدراسیون اسکواش می‌خواهیم در جهت عملی کردن قولهایی که قبلاً در زمینه تجهیز و کمک به احداث این پروژه‌ها داده شده است، مساعدت بیشتری شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار