کد خبر: ۲۷۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 14 August 2016

به گزارش  تابناک لرستان ،محمدابراهیم بیاتی عصر امروز در مجمع بسیج این شهرستان اظهار کرد: ارائه مشاوره در بخش‎های مختلف یکی از اقدامات این مجمع است که مدیران دستگاه‎های اجرایی می‎توانند، از این مشاوره‎ها در راستای رفع مشکلات استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اقدامات مطلوبی در کشور صورت گرفته است، افزود: مردم ایران اسلامی همیشه قدردان این‌گونه اقدامات مثبت بوده و هستند و گواه این قدرشناسی را باید در حضور آنها در همه صحنه‎ها جست‌وجو کرد.

رئیس مجمع بسیج بروجرد با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج روحیه امید در میان مردم عنوان کرد: یکی از اهداف تشکیل این مجمع ایجاد امید در میان جامعه است.

بیاتی ادامه داد: امروزه برخورداری از چهار علم هسته‎ای، هوا و فضا، ژنتیک و دیجیتال نشانه‎های کشورهای پیشرفته دنیا هستند که ایران اسلامی به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته دنیا از این چهار علم برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه نمی‎توان از وجود خلأهایی در کشور چشم‌پوشی کرد، تأکید کرد: یکی از اهداف مجمع بسیج شناسایی این خلأها و کمک به رفع آنهاست.

رئیس مجمع بسیج بروجرد با اشاره به اینکه بسیج در بستر زمان حرکت می‎کند، اضافه کرد: فعالیت‎های بسیج در برهه‎های زمانی ‎مختلف و متناسب با آنها حول محورهای مختلف نظامی، فرهنگی، عمرانی و ... در جریان است.

بیاتی بیان کرد: مردم کارگزاران نظام جمهوری اسلامی را پیشانی این نظام مقدس می‎دانند، به همین منظور کارگزاران باید از اقداماتی که ایجاد خلأ در جامعه و در نهایت انحراف افراد را به دنبال دارد، پرهیز کنند.

وی مهم‌ترین هدف دشمن را بازگرداندن مردم از مسیر نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تأکید کرد: وجود خلأهایی هرچند کوچک نیز برای این نظام مقدس حائز اهمیت است.

گفتنی است، در پایان این جلسه بیانیه مجمع بسیج شهرستان بروجرد قرائت شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار