کد خبر: ۲۷۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 09 August 2016


مدیرکل استانداری البرز گفت: استفاده از ظرفیت‌های استان البرز به منظور مدیریت حوادث طبیعی و کاهش خسارات بسیار ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ مهدی مهرور ظهر امروز در نشست بررسی نقش تجهیزات هوا و فضا در مدیریت بحران و ترافیک البرز اظهار داشت:‌ یکی از مهمترین اقداماتی که باید در این زمینه انجام داد استفاده از ظرفیت‌های استان البرز با هدف کاهش خسارات در مواقع بحران است.

وی ادامه داد:‌ دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در استان البرز با توانایی‌های خود را در این راستا ارتقا داده و به سمتی پیش برویم که در زمان بحران بتوانیم به راحتی خدمات‌رسانی کنیم.

مدیرکل بحران استانداری البرز خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های شهری یکی از مهمترین اقداماتی است که باید آن را ارتقا دهیم چرا که در زمان بحران ظرفیت‌های شهری نقش بسیار مهمی در توسه خدمات دارد.

مهرور با بیان اینکه انتقال دانش و فناوری روسیه در دو بخش ترافیک و بحران محور از مهمترین موضوعات این نشست است، گفت: بررسی اراضی، ترافیک برون شهری، آب، شهرسازی، ساخت وساز، چالش‌های آب، خشکسالی، منابع آب و... باید در مدیریت بحران مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه براساس بررسی‌ها 21 حادثه طبیعی را در البرز شاهد هستیم،‌ خاطرنشان کرد: آلودگی هوا، سیل و خشکسالی از جمله مهمترین این حوادث طبیعی هستند که در زمستان بیشتر حادث می‌شوند.

در ادامه این نشست مدیر آب منطقه‌ای استان البرز نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه توجه به مشکلات این استان باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها باشد افزود: پهنه‌بندی سیل و پیش‌بینی این بخش از مهمترین نیازهایی است که باید در این استان مورد توجه واقع شود.

بهزاد پارسا تعیین سطوح زیرکشت و آب مورد نیاز را از دیگر برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه عنوان کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار