نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر محمدیه با داشتن زیرساخت های مناسب از شهرهای بسیار خوب استان است که با مدیریت منسجم شهری به جایگاه خوبی دست یافته است.
کد خبر: ۲۷۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 03 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین بهن نقل از خبرنگار مهر، داود محمدی و حمیده زرآبادی نمایندگان قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به همراه رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرمحمدیه از پروژه های عمرانی، فرهنگی، ورزشی شهرمحمدیه بازدید کردند و در جریان فعالیتهای انجام شده در این شهر قرار گرفتند.

حمیده زرآبادی دراین بازدید گفت: شهر محمدیه با توجه به زیرساخت های آن و نوع ساختارشهری یکی ازشهرهای شاخص استان است که با تلاش مدیران دلسوز و توانمند بویژه شهردار و شورا در ردیف شهرهای خوب استان قزوین محسوب می شود.

وی افزود: تعامل منطقی و همکاری مناسب منتخبان مردم با شهرداری موجب شده در این شهر پروژه های مهمی در بخش های عمرانی، خدماتی اجرا شود و در عرصه جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی هم تدبیر مناسبی شده و این فعالیتها به توسعه و عمران شهری و رونق اقتصادی آن کمک زیادی کرده است.

زرآبادی بیان کرد: باید الگوهای شهرهای موفق در کشور و استان را برای سایر شهرها پیاده کنیم و از تجربه دیگران برای تامین رفاه شهری و مدیریت مناسب در شهرها و جلب رضایت مردم گام برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار