رئیس و اعضای شورای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی انتخاب شدند
دکتر حسنی: مؤمنان هم در انجام عباداتی مانند نماز، روزه، حج و جهاد با بدن سالم و نیرومند، توفیق بیشتری دارند/ نماینده سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی: سازمان مرکزی دانشگاه از رویکرد اخلاق محور ریاست و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در ورزش استقبال می کند
کد خبر: ۲۶۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 20 July 2016

دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در جلسه انتخاب اعضای شورای ورزش استان خراسان جنوبی که با حضور نماینده سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد گفت: باید تلاش کنیم میدان های ورزشی ما به کانون جوشان معنویت، فرهنگ و اخلاق تبدیل شود.

به گزارش تابناک، دکترعلی رضا حسنی با اشاره به تأثیرات بسیار قوی ورزش در تقویت روحی و روانی افراد گفت: ورزش درکنار مزیت های فراوان جسمانی که دارد، زمانی می تواند به عنوان یک عامل مهم و ارزشمند تلقی شود که با معنویت و اخلاق همراه باشد و بر همه ی ما متولیان ورزش دانشگاهی و مسئولان و سیاست گذاران تربیت بدنی کشور لازم است که برای تقویت معنویت و اخلاق در میادین ورزشی تلاش کنیم تا میادین ورزشی به کانون های جوشان معنویت و اخلاق تبدیل شود.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری بر اهمیت توجه جدی به فعالیت های ورزشی گفت: حتی مؤمنان در انجام عباداتی مانند نماز ، روزه ، حج و جهاد با بدن سالم ، قوی و نیرومند توفیق بیشتری دارند .

تقویت آموزه های فرهنگی و اخلاقی مورد تأکید است

در ادامه جلسه مهندس محمد صالحی نماینده معاونت ورزش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن قدردانی از فعالیت های اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و توجه ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان نسبت به توسعه ورزش های همگانی و تأکید بر اهمیت پیوست فرهنگی فعالیت های ورزشی را عملی بسیار مهم در تقویت و تعمیق فرهنگ اسلامی اخلاقی ورزش دانست و ضمن اشاره به برنامه ی راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و اعلام تقویم ورزش های همگانی گفت: از توجه و دقت نظر ریاست و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی نسبت به تقویت جنبه های اخلاقی ورزش تشکر می کنم. سازمان مرکزی هم قطعا از این نوع رویکرد استقبال می کند و برنامه های راهبردی آقای دکتر دادکان، معاونت ورزشی نیز در جهت تحکیم زمینه های معنوی و اخلاقی ورزش و تقویت آموزه های فرهنگی و اعتقادی در ورزش است.

ورزش مایة پرهیز از بیکاری و مبارزه با کسالت و تنبلی است

در ادامه این جلسه دکتر حبیب ا... نخعی رئیس دبیرخانه ی هیأت امنای استان خراسان جنوبی، نیز توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به مقولة ورزش را زمینه ساز روحیة امید و نشاط در بین دانشجویان بر شمرد و گفت : ورزش مایة پرهیز از بیکاری، مبارزه با کسالت و تنبلی و افزایش توانایی های جسمی و روحی دانشجویان و وسیله ای مؤثر در جهت جمع گرایی و اجتماعی شدن است.

دکتر علی خزاعی مدیر کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز در این جلسه از رویکرد تعامل حراست دانشگاه برای جلوگیری از بروز احتمالی برخی از مشکلات خبر داد و لزوم پاسداشت و حفاظت از فضای معنوی و فرهنگی استان خراسان جنوبی را یادآور شد و گفت: حراست مشاور امین و یاریگر مسئولان تربیت بدنی دانشگاه است، برای هرچه بهتر برگزار شدن فعالیت های ورزشی.

در ادامه جلسه مهندس سید غلامرضا سعیدی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات گسترده اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی با اشاره به فرازی از بیانات رهبر معظم انقلاب در جهت اهمیت ورزش همگانی گفت: از آنجا که ورزش و تربیت بدنی موجب رسیدن به کمال انسانی می شود در دین مبین اسلام به صورت ویژه مورد تأکید قرار گرفته است .

انتخاب رئیس و اعضای شورای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

گفتنی است در پایان این مراسم آقایان سید غلامرضا سعیدی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان به عنوان رئیس شورای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و محمود آقایی و فاضل خسروی از واحد های دانشگاهی قاینات و فردوس به عنوان اعضای این شورا انتخاب شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار