شامگاه چهارشنبه سردار ' قاسم رضایی' فرمانده مرزبانی کشور با حضور در منزل سرباز شهید جواد ترقی اوغاز، یکی از شهدای حادثه تروریستی اخیر در سیستان و بلوچوستان با خانواده آن دیدار و ابراز همدردی کرد.
کد خبر: ۲۶۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 14 July 2016
در این دیدار امام جمعه شیروان، رییس اداره تبلیغات و جمعی از مسئولان استانی مرزبانی نیز حضور داشتند.
پیکر پاک و مطهر شهید جواد ترقی اوغاز در اوایل هفته جاری باحضور شماری از مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین فرماندهان نیروهای مسلح استان و شهرستان و همچنین دیگر اقشار مختلف مردم در روستای اوغاز شیروان تشییع شد.
سرباز شهید جواد ترقی اوغاز روز عید فطر در درگیری مرزبانان با اعضای گروهک تروریستی در مرز پیشین از توابع شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان همراه 3 تن دیگر از همرزمانش به شهادت رسید.
در درگیری مسلحانه گشتی های مرزبانی با چندین تیم از گروهک های تروریستی که روز چهارشنبه گذشته از مرز جکیگور قصد ورود به خاک کشورمان را داشتند، اقدام به موقع مرزبانان کشورمان در مقابله با این افراد مانع ورود آنها به خاک کشورمان شد اما در این درگیری‏، چهار تن از مرزبانان غیرتمند پلیس به شهادت رسیدند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که در دوران دفاع مقدس 636 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار