نماینده ولی فقیه در البرز:
مقام عظمای ولایت مخالف پرداختن ظاهری و سطحی به فرمایشات و رهنمودهای ایشان هستند و تاکید دارند که حرف زدن مشکلی را حل نکرده و ثمری در جامعه ندارد.
کد خبر: ۲۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹ 20 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر البرز ظهر امروز به ریاست آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار شد.
خطیب جمعه کرج در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی سال 93 را به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری فرمودند و امسال نیز به نام سال همدلی و همزبانی دولت و ملت مزین شده است.
وی تصریح کرد: در این سال‌ها تاکید شد که از برگزاری همایش‌ها پرهیز شده و به جای سخن گفتن، عمل شود.
این مسئول افزود: همچنین رهبری معظم انقلاب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ فرمودند، اما باید گفت که بیشتر مسئولان سخن گفتن و شاهد عمل کردن نبودیم.
حسینی همدانی گفت: زمانی که به جای عمل کردن به حرف زدن می‌پردازیم، در حقیقت یک منکر را مرتکب شده‌ایم.
وی تاکید کرد: مقام عظمای ولایت مخالف پرداختن ظاهری و سطحی به فرمایشات و رهنمودهای ایشان هستند و تاکید دارند که حرف زدن مشکلی را حل نکرده و ثمری در جامعه ندارد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز افزود: امر به معروف و نهی از منکر در دین مبین اسلام دایره وسیعی را در بر می‌گیرد و محدود به زمان و مکان خاصی نیست.
حسینی همدانی ادامه داد: در این ستاد و کارگروه‌های وابسته باید مصادیق را تعیین کرده و اولویت‌بندی داشته باشیم و بر اساس اولویت‌های تعیین شده و عمل کنیم.
وی تاکید کرد: یکی از اولویت‌ها این است که به صورت همه جانبه باید با مظاهر فساد مقابله شود، چرا که عادی شدن مفاسد ضربه‌ای سخت به جوامع اسلامی وارد می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از جمله اولویت‌های دیگر است که باید با جدیت در جامعه اجرایی شود.
حسینی همدانی با تاکید بر اینکه افراد اندکی در جامعه با قصد و غرض بی‌حجابی را ترویج می‌کنند، اظهار داشت: بسیاری از جوانان ما آگاهی لازم را ندارند و با تذکر می‌توان آنها را هدایت کرد.
وی تصریح کرد: حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و تلاش در این جهت که نظام اسلامی کارآمدی لازم را دارد، از جمله معروفاتی است که باید در جامعه ترویج شود.
نماینده ولی فقیه در پایان گفت: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی باید با زبانی لطیف، اما محکم و قاطع پیگیری شود و در این زمینه شیوه اهل بیت (ع) الگویی مناسب برای ما است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار