کد خبر: ۲۳۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱ 30 May 2016
رئیس اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری ساری از افزایش 18 درصدی دستگیری اتباع افغانستانی بدون مجوز در این شهرستان خبر داد.

تابناک مازندران/ حجت هادیان اظهار کرد: دستگیری اتباع افغانستانی بدون مجوز در ساری نسبت به سال قبل 18 درصد افزایش داشته است.

 وی با بیان اینکه در سال گذشته 683 مورد بازداشت اتباع افغانستانی بدون مجوز در ساری داشته‌ایم، افزود: این تعداد در سال 95 تاکنون به 183 نفر رسیده است.

رئیس اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری ساری با اشاره به اینکه اتباعی که ازدواج کرده و همسر ایرانی دارند، اقامت می‌گیرند، تصریح کرد: فراهم بودن شرایط کار در چهار فصل مازندران اتباع افغانستانی را به استان می‌کشاند.

رئیس اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری ساری با اشاره به مسئله بیکاری جوانان در استان ادامه داد: مقابله با حضور اتباع بدون مجوز در استان در طول سال انجام می‌شود و مختص یک فصل نیست.

هادیان با بیان اینکه اتباع بدون مجوز حتی یک روز هم بیکار نیستند، اظهار کرد: پلیس، اداره کار و اداره اتباع استانداری در شناسایی و دستگیری اتباع بدون مجوز همکاری لازم را داشته‌اند.

وی بیشتر به کارگیری اتباع بدون مجوز افغانستانی را در زمینه‌های ساختمانی، مرغداری و چیدن محصولات باغی عنوان کرد و گفت: مازندران هم همراه چند استان دیگر به عنوان پایلوت این طرح است.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار