مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی با بیشترین خیرین مدرسه ساز در کشور رتبه نخست را در این زمینه دارد.
کد خبر: ۲۲۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 14 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، محمد حسین علیزاده با بيان اين مطلب كه استان خراسان از نظر ساخت واحدهای آموزشی توسط خیرین رتبه اول کشور را دارد، اظهار كرد: طی سال گذشته 119پروژه آموزشی از سوی خیرین در این استان احداث یا به صورت مشارکتی اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه خراسان رضوی با بیشترین خیرین مدرسه ساز در کشور رتبه نخست را در این زمینه دارد، بيان كرد: هم اکنون سه هزار و 148 خیر حقوقی و حقیقی مدرسه ساز در استان عضو مجمع خیرین مدرسه ساز هستند.
علیزاده گفت: از این تعداد هزار و 902 نفر مرد، 701 نفر زن و 545 خیر حقوقی هستند.
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی با اشاره به اینکه امسال هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در پایان اردیبهشت ماه در خراسان رضوی با حضور بیش از دو هزار نیکوکار برگزار می شود افزود: در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تعهد خیرین 847 میلیارد ریال بوده است که تا کنون بیش از 70 درصد آن محقق شده و بقیه نیز در مسیر انجام و تحقق قرار دارد.
عليزاده در پايان گفت: از زمان برگزاری نخستین جشنواره خیرین مدرسه ساز در خراسان در سال 1377 تا کنون خیرین درمجموع هفت هزار میلیارد ریال کمک را متعهد شده اند که بیش از 90 درصد این مبلغ تا کنون محقق شده است.

منبع:‌ ايرنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار