قاضی پور : بر اساس بندهای قانون اساسی تحصیل در کشور باید به صورت رایگان صورت گیرد که این امر به دلیل مشکلات اقتصادی و همچنین عدم توجه دولت‌ها به صورت کاملاً رایگان انجام نمی‌شود.
کد خبر: ۲۲۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶ 11 May 2016

قاضی پور


جوان پرس :
 نماینده مردم ارومیه در خانه ملت در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی که در سالن آمفی تئاتر شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد،  گفت : بر اساس بندهای قانون اساسی تحصیل در کشور باید به صورت رایگان صورت گیرد که این امر به دلیل مشکلات اقتصادی و همچنین عدم توجه دولت‌ها به صورت کاملاً رایگان انجام نمی‌شود.

نادر قاضی پور ادامه داد: در حال حاضر ۶ میلیون نفر در کشور بازمانده از تحصیل در رده سنی بین شش تا ۹ سال وجود دارد که این موضوع توجه بیش از بیش مسئولان ذی‌ربط را می‌طلبد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از وجود ۹ میلیون نفر بی‌سواد در کشور خبر داد و افزود: دولت باید امکانات لازم را برای تحصیل بی‌سوادهای جامعه فراهم کند.

وی در ادامه سخنان خود از خیرین مدرسه‌ساز درخواست کرد که مدارس چند منظوره احداث کنند تا معلمان در زمان تعطیلی بتوانند از این کلاس‌های درس این مدارس بهره لازم را برای اسکان خویش ببرند
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار