هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در حالی در اردبیل برگزار می‌شود که خیرین نیکنام از هر چهار گوشه کشور و حتی خارج از کشور در دارالارشاد اردبیل گرد هم می‌آیند تا به قلب تپنده علم و عمل و آموزش کمکی راستین بکنند.
کد خبر: ۲۲۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲ 11 May 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل و براساس اعلام عصر امروز مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل، فردا صبح هتل کوثر شورابیل اردبیل محل تلاقی انسان‌های از خود گذشته و ایثارگری است که تمام داشته‌های خود را در طبق اخلاص گذاشته و تلاش می‌کنند اوج ایثارگری، گذشت و همراهی را با نظام آموزش و پرورش به نمایش بگذارند.

خیرین با لذت مدرسه‌سازی و با طعم محرومیت‌زدایی سال‌هاست که آستین بالا زده‌اند تا مدرسه‌ای بسازند و به جهادی مقدس دست بزنند که محصول آن جز توسعه علم و دانش در روستاها و کمک به محرومیت‌زدایی در حوزه تعلیم و تربیت نیست.

استان دارالارشاد و حسینی اردبیل در حالی فردا میزبان هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز است که تاکنون 17 جشنواره با همراهی خیرین برپا شده و در گام هجدهم خیرین بار دیگر با کمک‌ها و تلاش خود همتی راستین انجام می‌دهند تا بار دیگر در این سنگر مقدس همچنان با روحیه جهادی حضور پیدا کنند.

به گفته رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز در 17 جشنواره قبلی خیرین مدرسه‌ساز 350 مدرسه در قالب یک‌هزار و 416 کلاس درس احداث، تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده و از اوایل اردیبهشت استارت برگزاری جشنواره‌های خیرین در نواحی و مناطق آموزش و پرورش زده شده به طوریکه در بیش از 10 منطقه و ناحیه آموزشی این جشنواره با حضور گرم خیرین برگزار شده است.

جواد قرآن‌نویس تصریح کرد: ما سال جدید را در حالی آغاز کردیم که در آغازین روزهای سال‌جاری همت یک خیر نمینی به حرکت ما خیر و برکت بخشید و این خیر با اعلام آمادگی برای احداث یک مجموعه آموزشی و سرمایه‌گذاری بیش از 750 میلیون تومان تلاش می‌کند تا در این جهاد مقدس پیشقدم شود.

اما با گرد هم آمدن بیش از 160 خیر مدرسه‌ساز و ده‌ها معلم و انسان فداکاری که ماهانه قسمتی از حقوقشان را به این مجموعه پرداخت می‌کنند، ساخت واحدهای آموزشی با گستردگی خاص آغاز شده که انتظار می‌رود این حرکت نتایج خوبی را نیز به همراه داشته باشد.

باید دید فردا اراده و نیت خالصانه و خداپسندانه خیرین مدرسه‌ساز چه حرکت جدیدی را در این مسیر رقم می‌زند و آیا خیرین باز هم رکورد خود را در تأمین اعتبار برای آغاز و تکمیل پروژه‌های مدرسه‌سازی می‌شکنند یا نه.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار