نماینده جامعه یاوری فرهنگی در مراسم رونمایی از تندیس زنده یاد دکتر مجتبی کاشانی از کلنگ زنی ۱۸۰ باب مدرسه در استان خبرداد و گفت: از این تعداد، ۱۳۴ باب مدرسه تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۲۲۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 11 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از تسنیم، حسن ماهوتچیان در مراسم رونمایی از تندیس زنده یاد دکتر مجتبی کاشانی از خیرین کشوری اظهارداشت: طی 8 سال فعالیت جامعه یاوری در هرمزگان کلنگ 180  باب مدرسه به زمین زده شد.

وی در ادامه بیان‌داشت: تا کنون از این تعداد،  134 مدرسه با زیر بنای 24960  متر مربع و 1182 کلاس درس به مرحله تکمیل و بهره‌برداری رسیده است.

نماینده جامعه یاوری فرهنگی با بیان اینکه جامعه یاوری 3 باور اصلی را سر لوحه کار خود قرار داده است افزود: همه معتقدیم که تفضل الهی شامل حال خیرین شده، زیرا هر کس نمی‌تواند خیر مدرسه ساز باشد مگر اینکه خدا بخواهد تا این لطف شامل حال افراد شود.

ماهوتچیان تاکیدکرد: خیرین در جامعه یاوری با خداوند معامله نمی‌کنند بلکه صرفا برای رضای خالق هستی کارهای خیر را انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه در جامعه یاوری، هویت، نژاد، جنسیت و مذهب مهم نیست تصریح‌کرد: جامعه یاوری فرهنگی هر کجا احساس نیاز باشد حضور می‌یابد.

نماینده جامعه یاوری فرهنگی در هجدهمین جشنواره خبیرین مدرسه ساز در بخش پایانی سخنان خود از احداث اولین مدرسه دخترانه در افغانستان بعد از سقوط طالبان به همت جامعه یاوری و مرحوم دکتر کاشانی خبرداد.

هم‌زمان با برگزاری هجدمین جشنواره خیرین مدرسه ساز هرمزگان، تندیس زنده یاد دکتر مجتبی کاشانی چهره خیری کشور نمایندگان جامعه یاوری فرهنگی و جمعی از مسئولان استانی رونمایی و به همسر وی تقدیم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار