مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد گفت: به منظور ارتقاء سطح علمی و فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت از ابتدای سال تحصیلی تاکنون، بیش از 13 میلیارد ریال هزینه شده است.
کد خبر: ۲۲۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 10 May 2016
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هادی ولایتی با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی یکی از برنامه های اساسی کمیته امداد است، گفت: کمیته امداد فعالیتهای فرهنگی مختلفی ارائه می دهدکه مهمترین اقدام این نهاد، فراهم آوردن تسهیلات و امكانات لازم برای ادامه تحصیل دانشآموزان، دانشجویان و طلاب مورد حمايت است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر دو هزار و 603 دانش آموز و دانشجو تحت حمايت کمیته امداد شهرستان بویراحمد هستند، افزود: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون اعتباری به مبلغ 13 میلیارد و 582 میلیون و 850 هزار ریال برای این افراد هزینه شده است.
ولایتی تأمين کمک هزينه تحصيلي و شهريه دانشگاه را از مهمترین خدمات فرهنگی این نهاد برشمرد و افزود: شناسايي و بروزرسانی بانک اطلاعات دانشجويان و دانش آموزان نخبه، برگزاري همايش هاي علمي و فرهنگي و برگزاري دوره هاي آموزشي مختلف، برگزاري کلاس هاي تقويت بنيه علمی، حرفه آموزي ، استعدادسنجي و مشاوره شغلي، از دیگر اقدامات فرهنگی این نهاد است.
ولایتی با بیان اینکه هم اکنون 106 نفر از دانش آموزان تحت حمایت در دو مجتمع شبانه روزی در شهرهای یاسوج و مارگون مشغول به تحصیل هستند، اظهار کرد: بیش از دو میلیارد و 951 میلیون ریال برای ارائه خدمات مختلف به این دانش آموزان پرداخت شده است.

13 میلیارد ریال خدمات فرهنگی به مددجویان بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار