با حضور 200 تکواندوکار اختتامیه مسابقات تکواندوی قهرمانی ارتش در نکا برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 04 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، غلامعلی اصغری در حاشیه اختتامیه این مسابقات با بیان اینکه مسابقات تکواندو قهرمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به میزبانی پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی ارتش در اردوگاه ساحلی آبشاران نکا برگزار شد،گفت: این مسابقات با حضور 200 تکواندوکار پایور و وظیفه در هشت وزن برگزار شد.


رئیس هیأت تکواندو نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: این دوره از مسابقات از 13 اردیبهشت ماه تا 15 اردیبهشت ماه برگزار شد و 15 داور بین‌المللی کار قضاوت این دوره از مسابقات را بر عهده دارند.


وی با بیان اینکه اوزان مختلف این مسابقات گفت: تکواندوکاران پایور و وظیفه ارتش از سراسر کشور در هشت وزن 54-، 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- و مثبت 87 در سه روز متوالی با هم رقابت کردند.


رئیس هیأت تکواندو ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: 39 تیم و 200 تکواندوکار از یگان‌های مختلف نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سه روز رقابت کردند و در پایان این دوره از مسابقات، پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی مقام نخست تیمی، تیپ 121 تکاور مقام دوم و مرکز آموزشی 04 بیرجند مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.


اصغری افزود: تیم‌های برگزیده این دوره از مسابقات تکواندو، به مسابقات نیروهای مسلح کشور اعزام و در پایان نیز به مسابقات ارتش‌های جهان اعزام می‌شوند.


وی گفت: مسابقات دفاع شخصی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دستور کار است و بنا داریم این مسابقات نیز همچون مسابقات تکواندو در سطح ارتش فعال شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار