استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخش خصوصی در این استان ضعیف است، گفت: دستگاه‌ها برای توسعه و پیشرفت استان طرح ارائه کنند.
کد خبر: ۲۲۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰ 01 May 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد به شعار سال اشاره کرد و گفت: با اعلام شعار سال از سوی مقام معظم رهبری دولت از همان روزهای آغازین سال جدید به جد پای کار بود و در استان هم برنامه‌های مختلفی در راستای عملی کردن شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تدارک دیده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه کار عملیاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در استان انجام گیرد، اظهار کرد: استان هر هفته گزارش، اقدامات و برنامه‌های خود در این خصوص را به معاون اول رئیس جمهور ارائه می‌کند.

وی با اشاره به تدوین سند اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: اقتصاد مقاومتی تنها در حوزه صنایع نیست بلکه حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی و سایر حوزه‌ها برای تحقق این شعار تلاش کنند و گزارشات خود را در روزهای چهارشنبه به سازمان مدیریت ارائه بدهند و این سازمان هم گزارشی مفصلی را برای ارائه به معاون اول رئیس جمهور تهیه کند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دستگاه‌هایی که در این خصوص کوتاهی کنند به وزارت مربوطه معرفی می‌شوند، در استان نیز با این دستگاه‌ها برخورد می‌کنیم.

خادمی با اشاره به واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی گفت: جنس پروژه‌های استان، پروژه‌هایی هستند که برای ساخت و تکمیل آنها نیاز به حضور دولت است اما به دلیل نامناسب بودن وضعت مالی و اعتباری این پروژه‌ها باید به بخش خصوصی واگذار شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار فعال شدن بخش خصوصی در این استان شد و گفت: بخش خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد ضعیف است که برای توسعه و پیشرفت باید این بخش فعال شود.

وی با اشاره به نقش دستگاه‌های مختلف در توسعه استان افزود: دستگاه‌ها برای توسعه و پیشرفت استان طرح‌هایی ارائه کنند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در 28 اردیبهشت را از برنامه‌های مهم پیش‌رو دانست و افزود: این جشنواره با شعار هر مدیر یک خیر و هر بانک یک مدرسه برگزار می‌شود که امیدواریم مدیران و بانک‌های استان در این عمل خیرخواهانه مشارکت چشمگیری داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار