کد خبر: ۲۱۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 20 April 2016


رئيس مجمع خيرين مدرسه ساز البرز گفت كه اين استان در كشور مقام سوم ساخت مدارس خيرساز را به خود اختصاص داده است كه اين مهم نشان از مهرباني و ديدگاه معنوي خيرين مدرسه ساز متطقه اي ، استاني و كشوري در بخش ايجاد فضاي آموزشي در البرز دارد.

محمد رضا اسپرورين روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: البرز دربرگزاري جشنواره خيرين و تجليل از خيرين مدرسه ساز در كشور نيز در سال گذشته رتبه اول را كسب كرد.

وي اظهار كرد: خيرين مدرسه ساز در سال گذشته 2 ميليارد و 500 ميليون ريال براي ساخت و تجهيز مدارس در نقاط مختلف البرز متعهد شدند كه تا كنون بيش از 70 درصد آن محقق شده است.

وي بيان كرد: در حال حاضر البرز با 8 هزار كمبود كلاس درس روبرو است كه تامين اين ميزان فضاي آموزشي نيازمند كمك خيرين و همه ساكنان اين استان است.

رئيس مجمع خيرين مدرسه ساز البرز ادامه داد: هر سال بر جمعيت دانش آموزي اين استان به دلايل مختلف از جمله مهاجرت افزوده مي شود در حالي كه روند ساخت مدارس در اين استان از ساير منابع بجز كمك هاي خيري با كندي روبروست.

وي با اشاره به اينكه رفع كمبود فضاي آموزشي از طريق اعتبارات دولتي در اين استان زمان زيادي طول مي كشد خاطرنشان شد: در ارديبهشت ماه 95 جشنواره خيرين مدرسه ساز در البرز برگزار مي شود كه انتظار مي رود همه با هر توان مالي حتي با اهدا كمترين كمك مالي در اين حركت خداپسندانه مشاركت كند.

وي تاكيد كرد: البرز داراي 420 هزار دانش آموز است كه دانش آموزانش در مدارس فرسوده ، كلاس هاي درس با تراكم بالاي دانش آموزي ، كمبود ساير امكانات و تجهيزات مورد نياز در مدارس تحصيل مي كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار