به‌دلیل گل‌آلود بودن رودخانه تجن
مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: به‌دلیل گل‌آلود بودن رودخانه تجن امکان اظهار نظر درباره خسارت نفت‌گاز به داخل این رودخانه وجود ندارد.
کد خبر: ۲۱۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 18 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، ناصر مهردادی درباره نشت نفت‌گاز در رودخانه تجن ساری، اظهار کرد: بررسی میزان خسارت به محیط زیست در اثر نشت نفت‌گاز به داخل رودخانه تجن در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سطح رودخانه گل‌آلود است و امکان بررسی خسارت وجود ندارد.

مدیرکل محیط زیست مازندران خاطرنشان کرد: نگرانی ما بعد از فروکش کردن گل و لای است.

وی با اعلام اینکه مشکلات به‌وجود آمده در ارتباط با نشت نفت‎گاز در داخل رودخانه تجن به‌صورت ویژه رسیدگی می‎شود، خاطرنشان کرد: در صورت بروز مشکل و ایجاد آلودگی به مراجع ذی‌صلاح به‌صورت جدی اعتراض می‎کنیم.

مهردادی بیان کرد: در حال حاضر و با توجه به گل‌آلود بودن آب امکان اظهار نظر در ارتباط با خسارت وجود ندارد.

عصر روز گذشته تأسیسات شرکت لوله و مخابرات نفت منطقه شمال در اثر سیل دچار خسارت شد و همین موضوع باعث انتشار نفت‌گاز در داخل رودخانه تجن ساری شد.

نشت نفت‌گاز در داخل رودخانه تجن برای افرادی که از کنار رودخانه می‌‎گذشتند مشکلاتی ایجاد کرد و مسئول روابط عمومی شرکت لوله و مخابرات نفت منطقه شمال علت بروز این حادثه را عدم هماهنگی مسئولان سد شهید رجایی با این شرکت در زمان باز کردن دریچه‌های سد عنوان کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
به نظر می رسد کاملا غیر کارشناسانه آب سد رها شده است و این فاجعه زیست محیطی اتفاق افتاده است. امیدوارم سازمانهای مسئول در رفع ان اقدامالات لازم را بعمل آورند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار