مرحوم یحیی زاده نماینده فقید دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه تفت و میبد برای رفت و آمد داخل شهر و محل زندگی اش از موتورسیکلت استفاده می کرد.
کد خبر: ۲۰۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 10 April 2016
به گزارش تابناک یزد،  مرحوم یحیی زاده نماینده فقید دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه تفت و میبد برای رفت و آمد داخل شهر و محل زندگی اش از موتورسیکلت استفاده می کرد.
موتورسیکلت او این روزهای گوشه حیاط خانه اش خاک می خورد.
در همین رابطه رئیس کنونی فراکسیون اصولگرایان مجلس در مراسم نکوداشت یاد و خاطره مرحوم یحیی زاده گفت: من میخواهم بگویم یحیی زاده اگر با موتور آمد مجلس با موتور هم از مجلس آمد بیرون. گفت «پیاده آمده بودم پیاده خواهم رفت». همان طوری که آمده بود مجلس همان طور مجلس و دنیا را ترک کرد.

غلامعلی حدادعادل در مراسم محفل شعر و خاطره که در تالار طوبی کانون شهید رجایی میبد برگزار شد به بیان خاطراتی از مرحوم سید جلال یحیی زاده نماینده فقید مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی پرداخت.

قسمت هایی از صحبت های رئیس سابق مجلس شورای اسلامی که درخصوص پرهیزکاری مرحوم یحیی زاده از مال اندوزی در زیر می خوانید:

آن سالها که مجله گل آقا در می آمد –خدا رحمت کند مرحوم کیومرث صابری را دوست عزیز ما بود انقلابی و مومن بود- به زبان طنز می خواست به نمایندگان بگوید مواظب خودتان باشید. در یک دوره ای که ظاهرا  تازه مجلس شروع شده بود یک کاریکاتور در صفحه اول کشیده بود. نمایندگان را کشیده بود که موقع ورود به مجلس با دوچرخه و موتور و ژیان و این طور چیزها هستند و در پایان دوره هم همه سوار بنز و ماشینهای خیلی شیک و گرانقیمت دارند مجلس را ترک می کنند. خواسته بود که بگوید مواظب باشید اینطوری نشوید من میخواهم بگویم یحیی زاده اگر با موتور آمد مجلس با موتور هم از مجلس آمد بیرون. گفت «پیاده آمده بودم پیاده خواهم رفت». همان طوری که آمده بود مجلس همان طور مجلس و دنیا را ترک کرد. به خاطر همین است که من می گویم خیلی به جاست که یک هنرمند فیلمساز و کارگردان انقلابی خوشفکر و فهیم پیدا شود بیاید زندگی این نماینده را به عنوان نمونه از این انقلاب فیلم کند و این را ببرند در کشورهای اسلامی و بگویند آن امام بزرگوار و آن چند صد هزار شهیدی که به ندای او لبیک گفتند کاری کردند در این کشور که این مملکت نمایندگانی اینطوری پیدا کرد. اینها می توانند الگو باشند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نامدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
خدا رحمتش کنه.
تابناک جون یادمه یک نظرسنجی چند وقت پیش گذاشتی با این مظمون که کدام نماینده مجلس عملکرد بهتری داشته.
مرحوم یحیی زاده در اون نظرسنجی اول شد.
واقعا برخی انسانها بعد از مرگ هم باعث خیر و برکت اند.
نامدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
خدا رحمتش کنه.
تابناک جون یادمه یک نظرسنجی چند وقت پیش گذاشتی با این مظمون که کدام نماینده مجلس عملکرد بهتری داشته.
مرحوم یحیی زاده در اون نظرسنجی اول شد.
واقعا برخی انسانها بعد از مرگ هم باعث خیر و برکت اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار