شورای اطلاع رسانی استان سمنان هم امروز با هدف هم اندیشی جمعی از مسئولان روابط عمومی و مدیران دستگاههای اجرایی استان برای برنامه ریزی تبلیغاتی سفر رئیس جمهور و هیات دولت برگزار شد .
کد خبر: ۲۰۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 03 April 2016
نخستین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت در سال جدید ، به استان سمنان خواهد بود .

 استاندار سمنان امروز در جلسه شورای اداری این استان با اعلام این خبر گفت : حدود یک ماه دیگر ، دکتر حسن روحانی و هیات دولت در نخستین سفر استانی خود در سال 95 ، به استان سمنان سفر می کنند .

محمدرضا خباز همچنین در احکامی جداگانه، مسئولان ستادهای مختلف سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری به این استان را منصوب کرد.

این ستادها شامل جانشین ستاد سفر ریاست جمهوری و مسئول برنامه دیدار علماء، ایثارگران و برگزیدگان، کمیته های پشتیبانی، تدارکات سامد و ارتباطات مردمی و مسئول شورای اداری،

کمیته هماهنگی اعزام وزرا به شهرستانها و بازدید پروژه های عمرانی، کمیته جلسه توسعه ظرفیتهای سرمایه گذاری، کمیته هماهنگی و پیگیری سفر ، کمیته استقبال مردمی و دیدار عمومی با مردم در سمنان ، کمیته امنیت سفر ریاست جمهوری و استقبال رسمی، کمیته هماهنگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات و کمیته حراست، استعلام و صدور کارت سفر ریاست جمهوری است .

شورای اطلاع رسانی استان سمنان هم امروز با هدف هم اندیشی جمعی از مسئولان روابط عمومی و مدیران دستگاههای اجرایی استان برای برنامه ریزی تبلیغاتی سفر رئیس جمهور و هیات دولت برگزار شد .

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در این نشست از مسئولان روابط عمومی نهادهای اجرایی خواست تا پیشنهادات اجرایی خود را در سه بخش تبلیغات محیطی، رسانه ای و شبکه های مجازی به ستاد استانی استقبال از رئیس جمهور اعلام کنند.

محمدرضا میرزایی با دعوت از مردم استان برای حضور در مسیر استقبال از دکتر روحانی و آئین سخنرانی تاکید کرد : مردم همیشه در صحنه استان با شور و نشاط استقبال کم نظیری از رئیس جمهور در زادگاه اش رقم خواهند زد
برچسب ها: استانی ، سفر ، رییس جمهور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار