با سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل:
به گزارش تابناک سمنان،مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در آئین شروع سال کاری جدید گفت: هدف گذاری شاخص های عملیاتی شرکت در راستای تحقق "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" طرح ریزی و اجرا می شود.
کد خبر: ۲۰۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 02 April 2016
مهندس سید محمد موسوی زاده با تأکید بر اقدام برنامه ای و هدف دار در کارها گفت: اهداف در قالب شاخص های کمی تدوین و می بایست براساس اسناد بالادستی و برنامه های استراتژیک عملیاتی شوند.

وی اضافه کرد: بهبود و ارتقای شاخص های عملکردی در زمینه کاهش تلفات، مدیریت مصرف برق، وصول مطالبات، ارزیابی فنی و اقتصادی طرح ها، بهبود نرخ زمان خاموشی و انرژی تأمین نشده، توجه به منابع انسانی و کاهش قیمت تمام شده خدمات، به عنوان مهم ترین برنامه ها در تبلور شعار امسال در حوزه مأموریت شرکت محسوب می شوند.

وی بیان کرد: در سال 94 به زعم تمام مشکلات موجود در حوزه منابع مالی، خوشبختانه به همت کارکنان شرکت و پیمانکاران، اعتبارات مناسبی در حوزه های عمرانی و جاری جذب گردیده است.

مهندس موسوی زاده اظهار کرد: نگهداری، سرویس و بهره برداری از 11 هزار کیلومتر شبکه و بیش از 7 هزار ایستگاه توزیع برق از جمله اقدامات مهمی است که در راستای خدمت رسانی به مردم و با زحمات همکاران این شرکت به نحو شایسته ای در سال گذشته به انجام رسیده است.

وی با اشاره به این که 2 هزار و 943 فقره طرح شامل 286 کیلومتر خطوط برق رسانی و 310 ایستگاه توزیع برق به انجام رسیده افزود: کنترل و نظارت بر 5 هزار و 110 فقره ردیف کنترل پروژه از دیگر اقدامات ارزنده در عرصه خدمت رسانی به شمار می رود.

وی یادآور شد: در سال گذشته 19 رزمایش خدمت متعالی برای اصلاح و بهینه سازی تأسیسات و شبکه های فرسوده و عارضه دار استان به میزان 5 هزار و 148 نفر ساعت کار به اجرا در آمده و با کمترین هزینه، بیشترین اثربخشی حاصل شده است.

مهندس موسوی زاده تصریح کرد: آموزش به عنوان یکی از مهم ترین عوامل در نگهداری نیروی انسانی به شمار می رود و در بخش ایمنی نیز می باید به گونه ای برنامه ریزی نمائیم که شاخص ضرایب آن بهبود پیدا کند.

رئیس هیأت مدیره شرکت توزیع برق استان با عنوان این که طی سال قبل، بالغ بر 2 میلیون صورت حساب برای مشترکان صادر شده گفت: تست و بازرسی 97 هزار اشتراک دیماندی و عادی از اقدامات مهمی است که اجرائی گشته است.

وی گفت: با پیگیری و هماهنگی از طریق مراجع انتظامی جهت مقابله با سارقین، 51 نفر از سارقان سیم و کابل و تجهیزات برقی دستگیر شده و در زمینه حفظ و ارتقاء سلامت اداری در مجموعه شرکت نیز اقدامات مؤثری صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: کسب رتبه اول در عملکرد پیک بار سال 94 در بخش بهره برداری، مقبولیت متوالی صورتهای اساسی مالی، اخذ رتبه های برتر در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز و تکریم ارباب رجوع به عنوان اهم توفیقات این شرکت در سال گذشته می باشد.

وی تصریح کرد: ارتقاء خدمات در جهت رضایت مندی مردم، استمرار طرح تکریم ارباب رجوع، نظارت مستمر بر حُسن عملکرد از طریق بازدیدهای میدانی، کنترل شاخص ها و انجام ارزیابی ها و ممیزی های دوره ای، توسعه مشارکت همکاران در تصمیم گیری ها و همکاری های علمی و پژوهشی از جمله شاخص های عملکردی است که می باید در جهت ارتقای آنها بیش از پیش اهتمام کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همچنین در این مراسم از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در عرصه خدمت رسانی که ماحصل تلاش و زحمات کارکنان، شرکت پیمانکاری، نظارتی و تأمین نیرو بوده تقدیر به عمل آورد.


منیع:مرآت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار