تاکید بر ضرورت عملی شدن شعارهای دولت
احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در دیدار اعضای شورای هماهنگی و اجرایی انجمن اسلامی معلمان استان های آذربایجان شرقی و اردبیل با اشاره به نقش و جایگاه تشکل ها در نقد مدیریت و ارایه راهکارهای سازنده ، بر ضرورت حرکت تمام دستگاههای دولتی ...
کد خبر: ۲۰۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 31 March 2016

احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در دیدار اعضای شورای هماهنگی و اجرایی انجمن اسلامی معلمان استان های آذربایجان شرقی و اردبیل با اشاره به نقش و جایگاه تشکل ها در نقد مدیریت و ارایه راهکارهای سازنده ، بر ضرورت حرکت تمام دستگاههای دولتی از جمله آموزش و پرورش در راستای سیاست های کلی دولت تدبیر و امید تاکید کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان ضرورت بکارگیری نیروهای معتقد و دلسوز به برنامه های دولت ، لازمه توفیق دولت در جلب اعتماد عمومی مردم و حرکت در مسیر صحیح برنامه هایش را گماردن افراد شایسته و صاحب صلاحیت کاری در مناصب مدیریتی و تبدیل شعارها به عمل دانست.

جلسه انجمن اسلامی معلمان استان های اردبیل و آذربایجان شرقی با مدیرکل جدید آموزش و پرورش

ناصری با اشاره به وضعیت موجود آموزش و پرورش و مشکلات معیشتی معلمان در سطح کلان ، اقدامات رفاهی موثر در سطح استان برای رفع برخی مشکلات رفاهی و بیمه ای را از اولویت های برنامه های خود اعلام کرد.

در ابتدای این دیدار که اعضای شورای مرکزی انمن اسلامی معلمان استان های اردبیل و آذربایجان شرقی و دکتر فرروز عطایی عضو هیات رییسه انجمن اسلامی معلمان ایران حضور داشتند، سید غلامحسین گنجی رییس شورای هماهنگی و اجرایی انجمن اسلامی معلمان استان اردبیل با تبریک سال نو و انتصاب آقای ناصری به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان ، ضمن اشاره به مشکلات معیشتی و لزوم توجه بیشتر به شان و جایگاه معلمان در جامعه و اذعان به کلان و ملی بودن راه حل بسیاری از مشکلات ، در عین حال نقش مدیریت استان در حل برخی مسایل و مشکلات جامعه معلمان را موثر و مهم قلمداد کرد.

رییس آموزش و پرورش شهرستان سرعین استفاده بهینه از امکانات رفاهی موجود و تلاش برای توسعه این امکانات جهت استفاده فرهنگیان را از جمله این موارد برشمرد.

وی با استقبال از اولویت توسعه مشارکت عمومی در آموزش وپرورش در برنامه های مدیرکل جدید ، ایجاد انسجام درون سازمانی و پرهیز از نگاه جزیره ای بخش های مختلف سازمان را از ضرورت های موفقیت این برنامه ها قلمداد کرد.

گنجی همچنین با تشکر از تلاش های دکتر سپهری مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان برای ایشان در مسوولیت جدید آرزوی توفیق نمود.

در این دیدار همچنین دکتر فرروز عطایی عضو هیات رییسه انجمن اسلامی معلمان ایران با اشاره به اشراف آقای ناصری بر سیستم اداری آموزش و پرورش و مسایل و مشکلات معلمان و نظام آموزشی کشور و خصیصه های صداقت ،اخلاق مداری و عقل گرایی در شیوه مدیریتی ایشان ابراز امیدواری کرد مدیریت جدید آموزش و پرورش استان موجبات رضایت جامعه معلمان و زمینه حل مسایل و مشکلات استانی را فراهم آورد.

در ادامه جلسه آقایان درخشی ، مطلبی ، قاسمی و فخیمی از تبریز و همچنین سایر اعضای شورای مرکزی اردبیل با تبریک انتصاب آقای ناصری به ارایه نظرات خود پرداختند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار