استاندار اردبیل گفت: برش شهرستانی برنامه های اقتصاد مقاومتی تهیه می شود.
کد خبر: ۲۰۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 29 March 2016

به گزارش ایرنا ، مجید خدابخش روز دوشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کوثر افزود: مردم اداره کننده در حوزه اقتصاد مقاومتی هستند.
وی بر لزوم تلاش مسوولان برای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان تاکید کرد و گفت: مبانی نظری اقتصاد مقاومتی در یک سال گذشته در جلسه های مستمر استانی فراهم شده و در سال جاری عملیاتی می شود.
وی ظرفیت های سرمایه گذاری کوثر را پتانسیلی برای شهرستان دانست و افزود: مسوولان باید برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی شرایط و زیرساخت های لازم را در این شهرستان فراهم کنند تا حضور سرمایه گذاران در بخش های مختلف محقق شود.
خدابخش همچنین ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی های متناسب با فناوری های روز را در تولید و صادرات مهم دانست و گفت: برای افزایش محصولات تولیدی کشاورزی لازم است سرمایه گذاران را برای ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان تشویق کنیم.
او با اشاره به اینکه سد گیوی یکی از موارد قابل توجه در حوزه سرمایه گذاری است و امیدواریم این سد در سال جاری به صورت رسمی و کامل به بهره برداری برسد.
استاندار اردبیل افزود: میوه به شهرستان کوثر دارای اهمیت ویژه ای بوده و نیازمند تبلیغات درست در این زمینه هستیم.
فرماندار کوثر نیز در این نشست گزارشی از وضعیت شهرستان و تلاش های انجام شده در زمینه ایجاد امکانات برای گردشگران و مسافران نوروزی ارائه کرد.
علیرضا علیپور افزود: با تلاش ها و پیگیری های انجام شده در سال جاری شاهد سرمایه گذاری قابل توجه در سه حوزه توسط بخش خصوصی در این شهرستان خواهیم بود.
استاندار اردبیل در جریان سفر به کوثر از تاسیسات گردشگری و مراکز خدماتی این شهرستان بازدید و از زحمات اعضای ستاد خدمات سفر این منطقه قدردانی کرد.
استاندار اردبیل در ادامه سفر به شهرستان کوثر به دیدار نوروزی خانواده شهید سیزده ساله رفت.
وی با حضور در منزل خانواده شهید نجاتعلی بهرامپور با آنها دیدار کرده و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.
شهید نجاتعلی بهرامپور به عنوان بسیجی 13 ساله پس از دوبار حضور در جبهه پنجم تیرماه 1365 در منطقه مهران به درجه شهادت نائل آمد.
خدابخش همچنین با حضور در منزل امیر حسین محرمی ورزشکار استان و دیدار با وی از زحمات و تلاش های این ورزشکار اهل روستای گنجگاه تجلیل کرد.
امیر حسین محرمی با حضور در تیم ملی نوجوانان تکواندو در تورنمنت بین المللی بلغارستان توانست با غلبه بر حریفان خود مدال طلا را ازآن خود کند.
شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار