در حالی که کهگیلویه و بویراحمد تا روز ۵ فروردین، رکورد جاده‌های بدون کشته را داشت، در این ۲ روز، ۲ نفر در صانحه تصادف، جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۲۰۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲ 26 March 2016
به گزارش ریواس جنوب، بعد از ظهر امروز، دیدار نوروزی مسئولان و کارکنان ادارات و سازمان‌های راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و بهزیستی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد انجام شد تا مدیران گزارشی اجمالی از اقدامات خود در ایام نوروز را ارائه دهند.

حسین فدایی در این دیدار اظهار کرد: آمار تصادفات فوتی ایام نوروز تا این لحظه در کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه سال گذشته ۵ نفر در حوادث رانندگی جان خود را در محورهای مواصلاتی این استان از دست دادند، افزود: تاکنون ۲ نفر در این حوادث کشته شدند.

وی گفت: این در حالی است که تا روز ۵ فروردین هیچ کشته‌ای در جاده‌های این استان نداشتیم.

کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به مرگ

فدایی تصریح کرد: کاهش ۱۰۰ درصدی تلفات جاده‌ای در ایام تعطیل در حالی است که میزان تردد در جاده‌های این استان، ۲۵ درصد رشد کرده است.

وی ادامه داد: در هر روز ۹۰ هزار و ۸۹۰ خودرو در محورهای این استان تردد داشتند که میزان تردد در هر دقیقه ۶۳ و هر ساعت، سه هزار و ۷۸۷ مورد بوده است.

فدایی، افزایش طول بزرگراه‌ها را دلیل عمده کاهش تصادفات منجر به مرگ دانست و اضافه کرد: در چند محور که عملیات جداسازی باندها و یا افزایش طول بزرگراه را داشتیم برخلاف سال‌های قبل حتی یک تصادف هم رخ نداده است.

وی گفت: تصادفات منجر به فوت در محورهای چرام به دهدشت و بابامیدان به یاسوج رخ داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار