کودک افغان که از محل کار خود باز میگشت در یک سانحه تصادف جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۹۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲ 14 March 2016
به گزارش تابناک از قزوین، جاده قدیم رشت به قزوین در پنجشبه گذشته شاهد یک تصادف دلخراش بود. در این سانحه دلخراش که در ضلع غربی شهر محمودآباد نمونه قزوین رخ داد، یک کودک 13 ساله افغان در حال بازگشت از محل کار پدر خود و در حال عبور از عرض این مسیر با یک خودروی ناشناس تصادف کرده و جان خود را از دست داد.

در این حادثه که ساعت 8 شب رخ داد، خودروی ضارب نیز با استفاده از تاریکی هوا فرار کرد و در نهایت کودک افغانی نیز جان خود را از دست داد تا زنگ خطر دیگری برای شهر محمودآباد به صدا در بیاید.

شهر محمودآباد با بیش از 25 هزار نفر جمعیت در کنار جاده قدیم قزوین به رشت قرار گرفته و محل عبور بخش عمده ای از اهالی استان قزوین است که هر روزه در این مسیر تردد میکنند.

اما آنچه که در این بین خودنمایی میکند فقدان وجود امکانات کامل ترافیکی در این مسیر و در محدوده شهر است تا جایی که از چندین سال قبل تنها یک پل عابر پیاده در این شهر قرار دارد .

این در حالی است که رشد روز افزون شهر باعث توسعه شهر در محدوده غربی آن شده و عابرانی که از جاده قدیم رشت به قزوین وارد این بخش از شهر می شوند باید با کف دست گرفتن جان خود از عرض خیابان عبور کنند.

اینکه شهروندان در شهری با این جعیت و با توجه به موقعیت سوق‌الجیشی این منطقه شاهد احداث پل عابر پیاده یا حداقل موانع ترافیکی باشند انتظار و توقع زیادی نیست اما سوال اصلی اینجاست که چرا امر به این مهمی که با جان و زندگی انسانها سروکار دارد تا به امروز مغفول مانده است.

این در شرایطی است که جمعیت این بخش از شهر روز به روز در حال توسعه است و امیدواریم شهرداری و شورای شهر در محمودآباد به این انتظار ساده و به حق مردم محمودآباد پاسخ مناسبی دهند.

مرگ این کودک برای اولین بار نبوده و اگر مسئولین تصمیم به نصب یک پل عابر پیاده و یا موانع ترافیکی در این بخش نکنند برای آخرین بار نیز نخواهد بود پس بهتر است از تجربیات گذشته خود در این گونه حوادث درس گرفته و یک حرکت مناسب را برای نجات جان عابرین این منطقه انجام دهیم.

برچسب ها: تصادف ، محمودآباد ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار