در این ریارویی والیبالی، تیم ساروی به دلیل برد بازی رفت در خانه حریف شرایط به مراتب مناسب‎تری دارد اما کاله محمودآباد حریف دست‌وپا بسته‎ای نیست.
کد خبر: ۱۸۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 28 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، دیدار حساس عصر امروز تیم‎های کاله جوان محمودآباد و سازمان عمران شهرداری ساری در چهارچوب مرحله سوم پلی‎آف لیگ دسته یک برتر کشور در حالی برگزار می‎شود که برنده این رقابت، تنها یک یا چند قدم بزرگ برای رسیدن به لیگ برتر فاصله دارد.
در این ریارویی والیبالی، تیم ساروی به دلیل برد بازی رفت در خانه حریف، شرایط به مراتب مناسب‎تری دارد به‎ویژه اینکه بازی ساعت 16 امروز در سالن سیدرسول حسینی ساری و با حضور طرفداران والیبال از مرکز استان همراه است.
در آن سوی میدان اما کاله محمودآباد در صورت پیروزی در بازی امروز قادر خواهد بود روند شناخت فینالیست این رقابت‎ها را به بازی سوم بکشاند و در آن بازی شرایط مناسب‎تری را برای پیروزی بر سازمان عمران شهرداری ساری رقم بزند.
آنها با تبلیغات در محمودآباد اقدام به پیش‎بینی سرویس رفت‎وآمد و بلیط ورودی رایگان برای به همراه داشتن طرفداران خود در ساری کرده اند.
مازندران در حال حاضر یک نماینده در لیگ برتر والیبال مردان ایران دارد اما کاله آمل با وجود افتخارات سالهای گذشته، در لیگ امسال نتیجه قابل قبولی را کسب نکرد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار