مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی :امسال ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از آذربایجان‌غربی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰ 31 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ حسنعلی چراغی در جلسه هماهنگی اعزام کاروان های راهیان‌نور آذربایجان‌غربی اظهار داشت: امسال 7 هزار و 500 نفر از آذربایجان‌غربی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند در حالی که در سال گذشته سهمیه استان 15 هزار نفر بود.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: اعزام کاروان راهیان‌نور از آذربایجان‌غربی در بازه زمانی 15 اسفند تا 13 فروردین و در 16 دوره و هر دوره 5 روز انجام می‌شود.

چراغی تصریح کرد: در این باره برآورد هزینه برای هر نفر 205 هزار تومان و کل هزینه‌ها بیش از یک و نیم میلیارد تومان بوده و بنابراین پیشنهاد ما جلب مشارکت و همکاری همه جانبه تمامی دستگاه‌های مربوطه است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: باید سازمان‌هایی مانند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در زمینه تامین بسته‌های فرهنگی همکاری داشته و سایر دستگاه‌ها نیز باید به نوبه خود در تهیه اتوبوس و تامین آمبولانس مشارکت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار