معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: درحادثه واژگونی یک دستگاه وانت بار یک تن کشته و یک تن دیگر مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۷۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۴ 10 February 2016
به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی افزود: این حادثه امروز در جاده سلفچگان به وقوع پیوست.

وی گفت: مجروح این حادثه از طریق بالگرد امدادی اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم افزود: در این حادثه مرد 35 ساله ای بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه شب روز گذشته 19 بهمن ماه جاری، نیز سه نفر در برخورد موتورسیکلت و خودروی سواری در قم مصدوم شدند، گفت: این حادثه حدود ساعت 20 در جاده قدیم قم به تهران رخ داد که در این حادثه یکی از مصدومان دچار قطع پا و همچنین آسیب های متعدد به دو مصدوم دیگر نیز وارد شده است. 

فراهانی با بیان اینکه در 18 بهمن ماه جاری نیز در حادثه برخورد یک دستگاه ون با یک دستگاه پیکان که در کمربندی امام علی(ع) قم رخ داد، شش تن مصدوم شدند افزود: همچنین در حادثه برخورد یک دستگاه کامیون و وانت که عصر همان روز در جاده جنت آباد اتفاق افتاد، سه تن مجروح شدند. 

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم به حادثه برخورد یک دستگاه پراید با گاردریل در این استان اشاره و بیان کرد: در این حادثه که ساعت 14 روز 17 بهمن ماه، در محور سلفچگان به راهجرد مقابل روستای زواریان رخ داد، یک تن (آقا 25 ساله) در دم فوت کرد و سه تن دیگر مجروح شدند که توسط آمبولانس به مرکز درمانی در قم منتقل شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار