حدود یک ماه است پرجمعیت ترین دستگاه دولتی و نهاد فرهنگی یعنی اداره آموزش و پرورش ملکان رئیس ندارد و بدون مدیر اداره می شود.
کد خبر: ۱۷۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 03 February 2016
به گزارش تابناک تبریز،آقای ایرج هاتفی رئیس اداره آموزش و پرورش ملکان از یک ماه پیش بعلت سکته مغزی در یکی از بیمارستان های تبریز تحت درمان قرار دارد.
با توجه به اینکه ملکان یکی از شهرستان های فرهنگی استان محسوب و به طور متوسط  از هر5 شهروند ملکانی یک نفر دانش آموز یا فرهنگی می باشد لذا تعیین تکلیف مدیریت در این اداره پرجمعیت و فرهنگی ضروری به نظر می رسد.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان در گفتگویی با خبرنگار ما افزود: در پی بستری شدن رئیس اداره آموزش و پرورش ملکان ، آقای افتخاری معاون اداری و مالی این اداره با حفظ سمت بعنوان سرپرست موقت ایفای وظیفه می کند.
فکورنیا افزود: در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص مدیریت اداره آموزش و پرورش ملکان وجود ندارد و رئیس این اداره انشالله بعد از بهبودی به محل کار خود باز خواهد گشت.
معاون اداری و مالی آموزش و پرورش ملکان نیز که سرپرستی این اداره را هم بر عهده دارد در گفتگویی اظهار کرد به همت کادر اداری و همکاران آموزشی امورات محوله به نحو احسن اجرا می شود و با فعالیت بیشتر اجازه نخواهیم داد خدای ناکرده جای خالی رئیس اداره  آقای هاتفی احساس شود.
آقای افتخاری افزود: کارها به خوبی به پیش می رود و مشکلی در هیچ زمینه ای در اداره آموزش و پرورش ملکان بخصوص از حیث مدیریتی وجود ندارد.
گفتنی است: در شهرستان ملکان نزدیک به 20 هزار نفر در 380 آموزشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان مشغول تحصیل هستند و حدود 1500  کادر آموزشی و اداری امر آموزش و پرورش کودکان،نوجوانان منطقه را بر عهده دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار