ستاندار آذربایجان شرقی:
دکتر جبارزاده افزود: آرزو دارم روزی همه دانش‌آموزان ما مفتخر به نام و نشان بسیجی باشند، چرا که عزت ایران اسلامی در گرو توسعه فرهنگ انسان‌ساز بسیج است.
کد خبر: ۱۷۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ 31 January 2016
به گزارش تابناک تبریز،استاندار آذربایجان شرقی عزت ایران اسلامی و استمرار راه شهدا را در گرو توسعه فرهنگ انسان‌ساز بسیج دانست و به دانش‌آموزان توصیه کرد برای مصون ماندن از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی، به فرهنگ بسیج تمسک جویند.

دکتر اسماعیل جبارزاده در مراسم کنگره 36 هزار شهید دانش‌آموز کشور در تالار معلم تبریز، اظهار داشت: خدا را شاکرم که در آستانه ایام مبارک دهه فجر توفیق حضور در جمع دانش‌آموزان، خانواده‌های معظم شهدا و یادگاران دفاع مقدس را پیدا کردم.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری کنگره شهدای دانش‌آموز، گفت: امروز هر قدمی در راه معرفی و توسعه فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، اقدامی خداپسندانه و در جهت تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که همه شهدا برای ما عزیز و قابل احترام هستند، افزود: در بین رزمندگان دفاع مقدس، دانش‌آموزان جزو مخلص‌ترین و صادق‌ترین رزمندگان بودند، چرا که اکثر آنها حتی به سن تکلیف هم نرسیده و از هر ناخالصی پاک بودند.

وی افزود: بنده از نزدیک شاهد بودم و اطمینان دارم که شهدای دانش‌آموز با خلوص نیت و صدق و صفای کامل و عشق به آرمان‌های امام و انقلاب به لقاءالله پیوسته‌اند.

دکتر جبارزاده با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز که برای حفظ انقلاب و کشور جان خود را فدا کردند، تاکید کرد: صفا و خلوص نیت این شهدای عزیز و زندگی و خاطرات آنها باید برای همه ما درس باشد.

وی با بیان این که تنها راه رستگاری، تمسک به فرهنگ غنی بسیج و شهادت است، افزود: دانش‌آموزان برای ادامه راه شهدا و مصون ماندن از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی باید به فرهنگ بسیج تمسک جویند.

دکتر جبارزاده افزود: آرزو دارم روزی همه دانش‌آموزان ما مفتخر به نام و نشان بسیجی باشند، چرا که عزت ایران اسلامی در گرو توسعه فرهنگ انسان‌ساز بسیج است.

استاندار آذربایجان شرقی ضمن ادای احترام به خانواده‌های معظم شهدا، اظهار داشت: با روح پاک و مقدس شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز پیمان می‌بندیم که ادامه دهنده راستین راه پاک آنها در همه عرصه‌ها باشیم.

گفتنی است کنگره 36 هزار شهید دانش‌آموز کشور و یادواره دو شهید شاخص کشوری، شهیده ایران قربانی و شهید رضا سلیمانی ابهری صبح امروز (یک‌شنبه) با پیام وزیر آموزش و پرورش در تالار معلم تبریز آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :