نماز جمعه امروز قم در حالی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد که جمعی از عالمان برجسته اهل تسنن در جمع نمازگزاران قمی حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۱۷۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷ 29 January 2016
به گزارش تابناک قم، جمعی از عالمان برجسته اهل تسنن و شیعه از کشور های مختلف که برای شرکت در دومین همایش بین المللی خطر جریان های تکفیری درقم حضور پیدا کرده بودند، با حضور درحرم مطهر حضرت معصومه (س) نماز خود را درکنار سایر نمازگزاران اقامه کردند. دومین همایش بین المللی خطر جریان های تکفیری مسئولیت علمای جهان اسلام روزگذشته در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) قم برگزار شد. 

**آیات عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید، سید محمود هاشمی شاهرودی نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری و احمد جنتی دبیر شورای نگهبان از شخصیت هایی بودند که در نماز جمعه امروز مردم قم حضور داشتند.

**جایگاه نماز جمعه قم امروز با پیام هایی از رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) در مورد دهه مبارک فجر تزئین شده بود.

**استقبال گسترده مردم برای شرکت در نماز جمعه قم باعث تکمیل شدن ظرفیت شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شده بود و جمعی از نمازگزاران در خیابان های اطراف به اقامه نماز پرداختند.

**آیت الله حسینی بوشهری در پایان خطبه دوم به گرمی از میهمانان خارجی مستقر در جایگاه نماز جمعه استقبال کرد و چند جمله را به زبان عربی ویژه آن ها از پشت تریبون ایراد کرد.

**پیش از خطبه های نماز جمعه نیز حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سعیدی از اساتید حوزه علمیه قم پیرامون، وقایع مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی سخن گفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار