معاون فرماندار قصرشیرین گفت: صادرات ۹ ماه امسال از مرزهای این شهرستان نسبت به سال گذشته از نظر ریالی و وزنی افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۶۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 14 January 2016
معاون فرماندار قصرشیرین گفت: صادرات ۹ ماه امسال از مرزهای این شهرستان نسبت به سال گذشته از نظر ریالی و وزنی افزایش یافته است.

نعمت‌الله نازپرورده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قصرشیرین، اظهار داشت: در 9 ماه امسال یک میلیارد و 727 میلیون و 817 هزار و 284 دلار کالا از مرزهای شهرستان قصرشیرین به کشور عراق صادر شده که درآمدزایی حاصل از صادرات امسال نسبت به سال قبل 23 درصد رشد داشته است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه 451 میلیون و 624 هزار کیلوگرم کالا توسط 213 هزار و 555 کامیون عراقی و ایرانی جابه‌جا شد که در این مدت میزان صادرات 19 درصد افزایش یافته است.

نازپرورده به واردات مازوت اشاره کرد و گفت: در مدت مذکور دو میلیون تن سوخت از نوع مازوت توسط 79 هزار و 735 کامیون از مرز پرویزخان به مقصد بندر امام ترانزیت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش 17 درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه برای فعالیت مجدد کوله‌بری از مرزهای شهرستان قصرشیرین تلاش می‌شود، اظهار کرد: هم اکنون انجام مبادلات مرزی از بازارچه مرزی پرویزخان در حال انجام است و برای اشتغالزایی و رونق این منطقه کوله‌بری مجدد فعال می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار