رئيس مركز مديريت هوشمند ترافيك شهرداري قم خبر داد:
رئيس مركز مديريت هوشمند ترافيك شهرداري قم از نصب سه دوربين تردد شمار در ورودي‌هاي شهر براي شمارش تعداد ورودي خودروها به شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴ 21 March 2015
به گزارش تابناک قم، سيد محمد حسين دهناد با اشاره به فعاليت‌هاي نوروزي مركز مديريت هوشمند ترافيك شهرداري قم اظهار كرد: اين مركز در دو نوبت صبح و عصر فعال خواهد بود.
وي افزود: ۵۵ دوربين نظارتي در سطح شهر نصب شده است كه به منظور نظارت و اطلاع رساني از آنها استفاده خواهد شد.
رئيس مركز مديريت هوشمند ترافيك شهرداري قم با اشاره به نصب ۲۲ دوربين ثبت پلاك گفت: اين دوربين‌ها در هسته مركزي شهر به منظور آگاهي از تعداد ترددها به هسته‌ مركزي شهر نصب شده است.
دهناد تصريح كرد: سه دوربين تردد شمار به منظور شمارش تعداد ورود خودروهاي سبك، سنگين و سرعت خودروها در ورودي شهر نصب شده است تا تمهيدات لازم براي تعداد مسافران ورودي به شهر انديشيده شود.
وي با اشاره به تشكيل ستاد نوروزي عوامل راهور، نيروي انتظامي و اورژانس در مركز مديريت هوشمند ترافيك گفت: اگر تصادف يا حادثه‌اي در شهر يا در ورودي‌هاي شهر رخ بدهد به سرعت با توجه به حضور عوامل ستاد، نيروهاي امدادي و انتظامي به محل مورد نظر اعزام مي‌شوند.
رئيس مركز مديريت هوشمند ترافيك شهرداري قم خاطر نشان كرد: ۱۸ دوربين بين راهي كه منتهي به داخل شهر مي‌شود براي آگاهي از ورود تعداد خودروها به شهر نيز در مناطق مختلف شهر نصب شده است.
دهناد با اشاره به وجود مركز پيام ويژه رانندگان تاكسي‌ها و اتوبوس‌ها گفت: در اين مركز با رانندگان تاكسي و اتوبوس در ارتباط خواهيم بود.
وي بيان كرد: يكي ديگر از برنامه‌هايي كه در ايام نوروز انجام خواهد شد سيستم ثبت وقايع است كه حوادث و اتفاقاتي را كه در شهر رخ مي‌دهد را ثبت و ضبط خواهد كرد.
شايان ذكر است، مردم از طريق راديو قم مي‌توانند از وضعيت ترافيكي شهر و ورودي‌هاي شهر اطلاع كسب كنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار