بانوی رزمی‌کار در استان کرمانشاه گفت: ورزش‌های رزمی از جذابیت بسیار بالایی برخوردارند و در حقیقت ورزش رزمی به معنای قدرت تحمل بالا در رزمی‌کار است.
کد خبر: ۱۵۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹ 05 January 2016
بانوی رزمی‌کار در استان کرمانشاه گفت: ورزش‌های رزمی از جذابیت بسیار بالایی برخوردارند و در حقیقت ورزش رزمی به معنای قدرت تحمل بالا در رزمی‌کار است.

شهلا فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بیش از ۱۶ سال سابقه ورزش حرفه‌ای را در رشته‌های مختلف دارم و ورزش رزمی را از چند سال گذشته آغاز و تاکنون نیز چندین نشان ملی و بین المللی را در کارنامه رزمی خود دارم.

این بانوی رزمی‌کار با ابراز علاقه فراوان به ورزش رزمی افزود: در رشته هندبال نیز ۸ سال سابقه فعالیت دارم و در مسابقات لیگ دسته یک در بوشهر نیز حضور یافتم اما ورزش رزمی را بیش از هر رشته دیگری دوست دارم.

وی با اشاره به سابقه مربیگری خود در رشته کیوکوشین کاراته در شهرستان هرسین گفت: ورزشکاران بسیار موفقی در رشته‌های رزمی در استان فعالیت می‌کنند همچنین در رشته هندبال نیز  موفقیت های چشمگیری در استان بدست آمده که نیازمند توجه هستند.

فتحی کسب دو عنوان بین المللی و چندین نشان کشوری را حاصل تلاش خود در رشته کاراته عنوان کرد و افزود: در مسابقات بین المللی سوکیوکوشین کاراته موفق به کسب نشان برنز شدم و در مسابقات بین المللی شین کاراته در سال جاری توانستم نشان طلا را بدست آورم.

وی استقبال بانوان به سمت ورزش‌های رزمی در استان کرمانشاه را امیدوار کننده دانست و گفت: به اعتقاد من ورزش رزمی به معنای تحمل بالاست و اینکه بتوان ضربات حریف را با مهارت خاص کنترل کرد.

فتحی خواستار برگزاری مسابقات کاراته در فواصل زمانی متعدد شد و گفت: ورزشکاران خواهان برگزاری مسابقات ورزشی هستند اما تاخیر در برگزاری از  انگیزه آنها می‌کاهد و در این راستا برگزاری مسابقات استانی در ارتقا آمادگی آنها موثر است.

وی از اعزام رزمی کاران استان به مسابقات کشوری سبک‌های آزاد ایران در اواخر بهمن ماه خبر داد و گفت: این مسابقات در گروه بانوان و آقایان در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در ۴ وزن و به میزبانی مازندران برگزار خواهد شد.

فتحی تصریح کرد: نفرات اول و دوم مسابقات مذکور به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات برون مرزی دعوت می‌شوند و در صورتیکه مسابقات استان کرمانشاه برگزار شود برترین‌ها را به رقابت‌های کشوری اعزام خواهیم کرد در غیر اینصورت من تنها نماینده استان خواهم بود.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات خانواده خود اضافه کرد: برادرم مشوق اصلی من در ورزش کاراته است و کیوکوشین یکی از قوی ترین سبک های غیرکنترلی جهان و نیز در ایران به شمار می‌آید.

این بانوی رزمی‌کار خواستار توجه بیشتر دست اندرکاران ورزش کاراته به قهرمانان و مدال آوران شد و گفت: حداقل انتظار ما از مسئولان و دست اندرکاران ورزش کاراته دلگرمی دادن به قهرمانان و استقبال از آنها است.

وی حضور در المپیک کاراته را هدف بلند مدت خود عنوان کرد و گفت: با برنامه‌های صورت گرفته ورزش کاراته نیز به سوی المپیکی شدن حرکت می‌کند و من نیز با توکل به خداوند همه توانم را برای حضور در المپیک به کار خواهم بست.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار