خون نمی‌خوابد ؛ شیخ نمر، نامیرا شد!
این که رهبر معظم انقلاب از دست انتقام الهی یا به تعبیری دیگر یقه‌گیری خون شهید والامقام آیت‌الله نمر باقر النمر می گویند اشاره به همین می تواند داشته باشد که خداوند به اقتدار یقه جبارانی را می گیرد که شاید دست مردم به یقه‌شان نرسد!
کد خبر: ۱۵۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 05 January 2016
تاریخ ورق می خورد اما برگی از درخت جان مردان به جاودانگی رسیده نمی افتد بلکه در فصل مدام پربرگی، زندگی را معنایی نو می زنند در تفسیر "بل احیا"، اما در تقویم زمین این یک واقعیت است که خون، نمی خوابد. این را آدم ها از بس تجربه کرده اند که لباس ضرب المثل بر آن پو شانده اند. بله، خون نمی خوابد بلکه آنقدر بیدار می ماند و بیداری می آفریند تا قاتل را به سزای اعمالش برساند.

خون نمی خوابد برای آدم های معمولی و در قتل های معمولی که دوطرفش افراد معمولی هستند پس چگونه بخوابد خونی که در مرتبه اول ، جهان اسلام خود را ولی دم می داند و در مرتبه بعد آزاداندیشان جهان به مطالبه آن برمی خیزند و از همه مهمتر، در اعلا مرتبه خود خداوند قادر قاهر قاصم الجبارین و مدرک الحاربین خود وظیفه مطالبه آن را بر عهده می گیرد.

این که رهبر معظم انقلاب از یقه گیری خون شهید والامقام آیت الله نمر باقر النمر می گویند اشاره به همین می تواند داشته باشد که خداوند به اقتدار یقه جبارانی را می گیرد که شاید دست مردم به یقه شان نرسد!
 مثل روز برایم روشن است و شما هم مطمئن باشید از خون مظلوم ،سیلی شکل می گیرد که بنیان ستم را از زمین پاک می کند و من آن روز مقدس را دور نمی دانم که تقاص این خون را خدا بگیرد. این را هم چهار امام معصوم در آخرین ساعات حیات شان به امام بعد از خویش فرموده اند تا این پیام را برای مردم همیشه تاریخ بخوانند که ؛ بترسید از ظلم به کسی که غیر از خدا یاوری ندارد. آری باید ترسید از ستم در حق کسی که غیر از خدا یاوری ندارد که خداوند بر گرفتن حق افرادی چنین به شدت غیور است. و حتی اگر بر اساس سنت "استدراج" به ظالم مهلتی بدهد این بار هم مهلت کوتاه می شود و هم چنان بر زمینش می زند که استخوان هایش خرد شود.

این برای مردم عادی است اما وقتی مسئله در قامت شهادت مطرح می شود و بحث از ظلم شخصی فراتر می رود و ستم در حق یک ملت و مکتب رواداشته می شود که جز خدا کسی را ندارند ، انتقام الهی هم گسترده تر می شود و درهم کوبنده تر.
از طرف دیگر خداوند در حدیث قدسی، خود را جانشین شهید در خانواده اش می نامد و وقتی شهید، عالمی در تراز رهبری یک ملت است خداوند  باز در میان خانواده ای بزرگ ملت ، جانشین شهید می شود و چه کورباطن انند طراحان " آل سقوط" که فکر می کنند پرچم را از دست شیخ نمر بر زمین انداخته اند حال آنکه آن پرچم مقدس را حضرت خداوند خود به اهتزاز در آورده است  و پرچمی که خدا بر افرازد به مثل همان "يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ"(صف/آیه8) است. که ایرانیان هم در ضرب المثلی زیبا می گویند: چراغی را که ایزد برفروزد/ هر آن کس پف کند ریشش بسوزد... و این بار نه ریش، که ریشه شان خواهد سوخت که خون شهید به کربلا می رسد و سرنوشت قاتل و ظالم با یزید یکی می شود. برای من مثل روز روشن است، شما هم یقین بدانید "آل سعود" به "آل سقوط" تبدیل می شود....

 غلامرضا بنی اسدی - تابناک خراسان رضوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار