کد خبر: ۱۴۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 13 December 2015

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز از ورود هیئت تجاری و بازرگانی کشور اوکراین در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده با اتاق بازرگانی البرز و گسترش تعاملات تجاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکرج، به نقل از روابط عمومی اتاق البرز، رحیم بنامولایی، اظهار داشت: این هیئت تجاری بازرگانی به سرپرستی نائب رئیس اول اتاق بازرگانی اوکراین، رؤسای سه شهر مهم اقتصادی و رئیس دپارتمان کشاورزی این کشور وارد البرز می‌شوند.

وی افزود: این هیئت در راستای تفاهم‌نامه امضا شده با اتاق بازرگانی البرز اوکراین خواهان همکاری هرچه بیشتر در زمینه‌های تجاری، کشاورزی و ساختمان در این استان هستند.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز خاطرنشان کرد: بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی و برگزاری نشست‌های تخصصی بین تجار و بازرگانان اوکراینی و استان البرز از برنامه‌های این هیئت خارجی است.

بنا مولایی تصریح کرد: هیئت تجاری و بازرگانی اوکراین متشکل از مسئولان و کارشناسان شرکت‌های تجهیزات غذایی دام و طیور، روغن آفتابگردان، رب گوجه، کنسرو، کشاورزی و غیره به مدت یک روز دراستان البرز حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش تسنیم در شهریورماه سال جاری در جریان نشست مشترک استاندار البرز با هیئت خارجی جمهوری اوکراین، در اتاق بازرگانی، دو تفاهم نامه همکاری بین استان های " خرسون" و " دونتسک" و استان البرز منعقد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار