شهردار منطقه 20 تهران از اهدای یک هزار و 600 بسته حمایتی به بانوان سرپرست خانوار و خانوارهای نیازمند این منطقه جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹ 15 March 2015

منصور کتانباف در گفت‌وگو با فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: رسیدگی به معیشت خانوارهای نیازمند و بانوان سرپرست خانوار از اولویت‌های مدیریت شهری است که در این راستا و طبق روال هر ساله، یک هزار و 600 بسته حمایتی شامل کالاهای ضروری و معیشتی روزمره به خانوارهای نیازمند این منطقه جنوبی اهدا شد.

شهردار منطقه 20 تهران با اشاره به اینکه روند شناسایی خانوارهای نیازمند از چندین ماه پیش شروع شده بود، ادامه داد: بسته‌های حمایتی با حفظ شان و کرامت انسانی بین خانوارهای شناسایی شده توزیع شد.

وی به طرح‌های حمایتی دیگری که از سوی ستاد توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار اجرا می‌شود نیز اشاره کرد و افزود: حمایت‌های آموزشی، علمی و فرهنگی در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی، مشاوره‌ای و تحصیلی از دیگر مواردی است که برای این خانواده‌ها و فرزندانشان در طول سال انجام می‌شود.

این مسئول در ادامه یادآور شد: استقلال مالی و درآمدزایی، تامین نیازهای آموزشی و مشاوره‌ای، ارائه خدمات حمایتی و ... از فعالیت‌های اولویت‌دار مدیریت شهری منطقه 20 تهران ویژه سرپرستان خانوار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار