کد خبر: ۱۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸ 15 March 2015

فرماندار فردیس از الزام به آماده باش دستگاه های خدمات رسان این شهرستان در سال نو، برپایی چهار ایستگاه استقبال از بهار، تعطیلی مغازه ها در چهارشنبه آخر سال و ... خبر داد.

مهدی مهرور در گفتگو با مهر، درباره تمهیدات مدیریت شهرستان فردیس برای استقبال از بهار گفت: در جلسات هماهنگی دستگاه های خدمات رسان و اجرایی در استقبال از بهار، این دستگاه ها آمادگی خود را برای استقبال از بهار اعلام کرده اند.

وی از کشیک و آماده باش نیروهای امدادی و خدمات رسان برای چهارشنبه آخر سال و نوروز خبر داد و افزود: در این ارتباط مقرر شد این نیروها در محل کار و سطح شهر مستقر شده تا در صورت وقوع حادثه بتوانند امدادرسانی کنند.

مهرور گفت: همچنین برای کاهش احتمال بروز حوادث چهارشنبه سوری، مقرر شده با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تمام مغازه ها و اصناف از ساعت 17 تا 24 بسته شوند.

فرماندار فردیس از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی و خودداری از انجام رفتارهایی که امنیت شهروندان را تهدید می کند، از وقوع حوادث تلخ و ناگوار در آستانه سال نو پیشگیری کنند.

این مسئول اطلاع رسانی در مدارس و دانشگاه را از موارد مهم در کنترل حوادث چهارشنبه سوری دانست و بر حضور پرتعداد نیروهای هلال احمر، اورزانس، آتش نشانی و ... تاکید کرد.

به گفته مهرور تمام دستگاه های اجرایی شهرستان موظف به اختصاص پنج درصد سهم بودجه خود در بخش مدیریت بحران شده اند و هزینه آن باید با هماهنگی فرمانداری باشد.

مهرور همچنین از برپایی چهار ایستگاه استقبال از بهار و برپایی سفره های هفت سین در نقاط مختلف شهرستان فردیس برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

فرماندار فردیس همچنین با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد در این شهرستان گفت: در آستانه سال نو و افزایش تردد خودروها در شهر اجرای طرح ترافیک در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: این طرح با همراهی شهروندان با پلیس از 17 اسفندماه آغاز شده و پیش از آغاز سال نو به پایان می رسد.

مهرور با اشاره به اینکه طرح زوج و فرد خودروها در محدوده فلکه اول تا فلکه چهارم فردیس به اجرا درآمده یادآور شد: : خودروهای خدمات رسان مانند اورژانس، آمبولانس و وسایل حمل و نقل عمومی اجازه تردد در محدوده ترافیکی را دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار