بسته خبری شهرستانها، خبرهایی را شامل می شود که از شهرستانهای مختلف استان تهیه و منتشر می شود.
کد خبر: ۱۲۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷ 13 November 2015

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی :ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده امام جمعه بوکان در خطبه های نماز جمعه امروز بوکان وحدت را ضرورت عزت و استقلال و بقای کشور و مذهب و دین دانست و اختلافات مذهبی، سیاسی و قومی را در این خصوص سم مهلک و موجب به هم ریختن شیرازه کشور ، مذهب و تسلط دشمنان غدار دانست.

وی افزود : توطئه و هدف نهایی صهیونیسم جهانی ایجاد اختلاف و تفرقه در بین کشورهای اسلامی و مسلمان است و به همین دلیل برای عملیاتی کردن آن از هر دسیسه ای سود می برد.

ماموستا خلیفه زاده اضافه کرد: با کمال تاسف سران کشورهای اسلامی نیز به تبعیت از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در راستای اهداف شوم آنها گام برداشته و در منطقه اقدام به برادرکشی و توطئه علیه یکدیگر می کنند.

وی صهیونیست ها را دشمن اسلام و مسلمانان دانست و گفت: امروز با توطئه استکبار جهانی و صهیونیست ها مسلمانان در منطقه به جان هم افتاده اند و با ایجاد گروهک تروریستی داعش به دنبال ضربه زدن به دین اسلام هستند.

خلیفه زاده افزود : وحدت بين مسلمين زماني به وجود مي‌آيد که پيروان هر مذهب اعم از شيعه و سني ضمن اعتقاد به مقدسات خود و حفظ ارزش‌هاي مورد توجه خود، به ارزش‌هاي مذهب مقابل نيز احترام گذارند.

امام جمعه بوکان گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان الگوی جهان اسلام است و دشمنان اسلام بدانند که شیعه و سنی ید واحده هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار