فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در مهران گفت: هماهنگی های لازم بین مرزبانی ایران و عراق برای اعزام اتوبوس و آمبولانس به خاک عراق در ایام اربعین انجام شده است.
کد خبر: ۱۲۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸ 12 November 2015

 فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در مهران گفت: هماهنگی های لازم بین مرزبانی ایران و عراق برای اعزام اتوبوس و آمبولانس به خاک عراق در ایام اربعین انجام شده است.

به گزارش تابناک ایلام، سردار قاسم رضایی در نشست مطبوعاتی که در حاشیه برگزاری ششمین اجلاس مشترک فرماندهان مرزبانی ایران و عراق برگزار شد، اظهار داشت: این اجلاس‌ها به منظور بررسی تردد زائران اربعین در مرزهای مشترک ایران و عراق انجام شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون اجلاس‌های مختلفی برگزار شده است، افزود: هماهنگی‌های بسیار خوبی بین مرزبانی ایران و عراق برای برطرف شدن مشکلات تردد زائران اربعین انجام شده است.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: به منظور اعزام اتوبوس‌ها و آمبولانس‌های جمهوری اسلامی ایران به داخل خاک کشور عراق نیز هماهنگی‌های لازم بین مرزبانی ایران و عراق انجام شده است.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های مرز مهران، گفت: با تکمیل و توسعه زیرساخت‌های پایانه مرزی مهران بخشی از مشکلات سال گذشته در زمینه تردد زائران برطرف می‌شود.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: در صورت لزوم بالگردهای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در صورت نیاز برای انتقال مصدومان احتمالی در مراسم اربعین به خاک عراق اعزام می‌شوند.

وی افزود: داشتن گذرنامه و ویزا برای تردد در اربعین به کشور عراق ضروری است و هیچ فردی بدون داشتن مدارک معتبر نمی‌تواند وارد کشور عراق شود.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: امروز از پایانه مرزی مهران و زیرساخت‌های آن بازدید کردیم و در روزهای آینده بازدیدهای مشترکی از مرزهای چزابه و شلمچه نیز خواهیم داشت.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار