در پی اظهارات غیر مسئولانه
اظهارات نسنجیده توام با توهین جناب نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور یک هفته پس از سیل ویرانگر وخانمان برانداز با بیش از 40 درصد خسارت به زیرساخت های استان ایلام " در بخش بالاتر از خبر ساعت۱۹/۱۵ شبکه اول سیما "، نه تنها اندوه و آلام ناشی از خسارت هزار و 50 میلیارد تومانی زیرساخت های استان و خسارت جانی و روحی سیل را تسکین نداد بلکه باعث شد این زخم دوباره سر باز کند و از وی بخواهند رسماً از مردم ایلام عذرخواهی کند.
کد خبر: ۱۲۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱ 06 November 2015
اظهارات نسنجیده توام با توهین جناب نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور یک هفته پس از سیل ویرانگر وخانمان برانداز با بیش از 40 درصد خسارت به زیرساخت های استان ایلام " در بخش بالاتر از خبر ساعت۱۹/۱۵ شبکه اول سیما "، نه تنها اندوه و آلام ناشی از خسارت هزار و 50 میلیارد تومانی زیرساخت های استان و خسارت جانی و روحی سیل را تسکین نداد بلکه باعث شد این زخم دوباره سر باز کند و از وی بخواهند رسماً از مردم ایلام عذرخواهی کند.

یکبار رئیس جمهور وقت که شما را استاندار کرمان نمود در دور سوم سفرهای استانی خود به ایلام به جوانان بیکار این استان توصیه نمود که چند راس گوسفند تهیه کنند و از این طریق خود را مشغول نمایند.

امروز که شما بحمدالله هم نجارتر شده اید و هم جایگاه رفیع تری از دولت یازدهم اخذ نموده اید راجع به عمق فاجعه در استان سیل زده ایلام اظهار نظری غیر مسئولانه وغیر کارشناسانه را مطرح می نمایید که دل برخی از افرادی که گفته شما را شنیدند به درد آورد.

کجای متن حکم شما در سمت معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نوشته است به بازیچه گرفتن احساسات مردم یعنی مدیریت بحران؟در کدام دوره آموزشی پیشگیری و مقابله با بحران به شما گفته اند در شهری 200 هزار نفری که در معرض سیل دیگری نیز می باشد بگویید: خوب! اگر سیل وسیله زندگی یک روستایی یا علوفه اش را برده است در عوض بارش های باران خوبی در این استان رخ داده است و سال دیگر علوفه بیشتری را خواهند داشت؟

شما وقتی به ایلام تشریف آوردید و مردم را تا زانو در گل و لای ناشی از سیل اخیر دیدید کجای صورت آنها به شما لبحند زد که در تهران آنها را خوشحال خواندید؟

می شود به یک نفر که زندگی اش را از دست داده است بگویید خدا را شکر که امسال آب هست ، علوفه هست و زندگی جاریست؟!!

آب روانی که شما از آن در رودخانه های ایلام به لبخند باد کردید در هنگامه سیل دبی آن به بیش از 2500 رسید که مردم شهر ایلام سه روز قادر به آشامیدن آن نبودند.

آیا بهتر نبود به جای این سخنان، نقص در سیستم مدیریت تحت تصدی تان را که از نظر چارت ضعیف اداری زیر نظر وزارت کشور است و بودجه را که باید آنی و لحظه ای در اختیارش قرار بگیرد از سازمان مدیریت و برنامه ریزی با طی پروسه و بروکراسی اداری دریافت می نماید، در این شرایط بحران برطرف نمایید؟ آیا هیچ تلاشی در این مدت برای رفع خلأهای قانونی مبنی براینکه هیچ امکانات و یا اعتباری که می بایست به صورت مستقیم در اختیار مدیریت بحران در استان ها قرار می گرفته است، کرده اید؟

مدیریت بحران در استان ایلام توسطمهندس کرمی از افراد دلسوز ،علمی و تلاشگر استان به همراه یک راننده که همزمان مدیر دفتر وی نیز می باشد، اداره می شود، با کدام اهرم،بودجه ،نیرو و اختیار عمل بحران سیل گسترده در استان را مدیریت نماید؟

جناب آقای اسماعیل نجار! حداقل ابتدا برآورد می کردید که چند صنف نجاری! در شهر ایلام و یا چند صنف پوشاک تمام دار و ندارشان را از دست داده اند بعد تصمیم به مصاحبه می گرفتید؟

اظهارات شما آنقدر خنده دار بود که گزارش گر سیما را نیز به عکس العمل واداشت که گفت: در 26 سال گذشته این طور قانع نشده بودیم!!!!!

شما به جای اینکه سخنان فوق را ایراد نمایید چرا نگفتید اگر در این کشور و استان در سالهای قبل حشکسالی اتفاق افتاده است این بارش ها به رغم خسارت فراوان به ایلام، سدها را پرآب نمود و موجب خوشحالی کشاورزان و مردم این استان شد؟ نه اینکه صرفا گوسفندان دامداران را ببینید و شهری که هنوز هم در معرض آسیب و بحران است را با ادبیات خود به سخره بگیرید.

ما نمی دانیم گوینده جمله معروف" خراب نشدن دیوار در زلزله به دلیل نصب عکس احمدی نژاد" ، در دولت روحانی چکار می کند؟ از دکتر رحمانی فضلی ؛ وزیر کرد کشور باید تعجب نمود! که وقتی انتصاب جناب نجار به عنوان استاندار خراسان رضوی با مخالفت‌های متعدد منتفی شد ،با چه استدلالی ایشان را رئیس سازمان مدیریت بحران کشور می نماید؟

و اما جناب اسماعیل نجار !مردم استان ایلام از شما که مدال درجه یک امداد و نجات و مدال درجه ۳ سازندگی را در کارنامه دارید انتظاراتی بیشتر از این دارند و از مدیریت بحران در کشوری که جزء ده کشور بحران خیز دنیاست و استانی که دائم در معرض بحران های ریزگردها،زلزله ، آتش سوزی جنگل ها ، سیل و... است خواستار رسیدگی عاجل به وضعیت سیل زدگان ایلامی و لرستانی هستند.

فرج اله صیدمحمدی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هیوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
ما نمی دانیم گوینده جمله معروف" خراب نشدن دیوار در زلزله به دلیل نصب عکس احمدی نژاد" ، در دولت روحانی چکار می کند؟ واقعا چکار میکند ؟ تشکر از سایت محترم تابناک و درود بر آقای صید محمدی و قلم حقیقت گو و توانایش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
این آقایان شیفتگان قدرتند نه تشنگان خدمت عذر خواهی بلد نیستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار