سردار کیومرث شیخی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان کردستان معرفی و از خدمات سردار عزت‌الله رشیدیان تقدیر شد.
کد خبر: ۱۲۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 04 November 2015

به گزارش تابناک کردستان، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: بزرگترین دستاورد جمهوری اسلامی هم‌گرایی مردم با نظام است که در هیچ کجای دنیا دیده نمی‌شود.

وی گفت: کشوری را نیافته‌ام که مردم آن تا این حد با مرکزیت نظام هم‌گرا باشند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به تهدیداتی که در راستای کاستن این همگرایی است، اظهار کرد: نفوذ دشمن که رهبر معظم انقلاب از آن سخن گفته‌اند نیز در همین زمینه است.

وی گفت: یکپارچگی و وحدت دو بال نظام هستند اما دشمنان می‌خواهند با زدن این بال ها نظام را از پرواز باز دارند.

سردار رضایی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب الگویی برای جهان اسلام و مستضعفین است، افزود: به واسطه سکانداری رهبر معظم انقلاب، کشورهایی که فکر می‌کنند ابرقدرت هستند ذلیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه دشمن با وجود بهره گرفتن از همه تکنولوژی‌های خود قدرت مقابله ندارد، خاطر نشان کرد: اما دشمن در بخش فرهنگی رخنه کرده و آسیب پذیری‌هایی ایجاد کرده است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی این آسیب پذیری را در میان جوانان و خانواده‌ها دانست که نیاز به توجه بیشتری در این حوزه وجود دارد.

وی گفت: باید امر به معروف و تذکرها را ابتدا از خود شروع کنیم.

در این مراسم از تلاش‌های سردار عزت‌الله رشیدیان قدردانی و سردار کیومرث شیخی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان کردستان کردستان معرفی شد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار