امام جمعه خلیل‌آباد:
امام جمعه خلیل‌آباد به 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: امسال با شکوه بیشتر مردم ندای حق‌طلبی و مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.
کد خبر: ۱۲۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶ 31 October 2015
حجت‌الاسلام علی ناهیدی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خلیل‌آباد ضمن محکوم نمودن اعدام شیخ نمر توسط آل‌سعود، اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی، ملت ایران را هنوز نشناخته‌اند، زیرا این ملت با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی همه توطئه‌های دشمنان و در راس آن استکبار جهانی را خنثی می‌کند.

ناهیدی با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی و یاد شهید حسین فهمیده به 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: امسال با شکوه بیشتر مردم ندای حق‌طلبی و مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

وی گفت: بسیج مدرسه عشق است و در این مدرسه همه عاشقان ایران و ملت‌های مظلوم عضو هستند.

ناهیدی افزود: دانش‌آموزان عزیز و دانشجویان پیروی خط امام (ره) در سال 57 با یورش به سفارت آمریکا، این لانه جاسوسی را در تسخیر خود در آورند و قداست آمریکا را در هم شکستند.

امام جمعه خلیل‌آباد اظهار داشت: امروز هم همه باید یک دل و یک زبان نگذاریم دشمنان به طریق مختلف در کشور رخنه نمایند و یا تحت تاثیر یاوه‌گویی‌های آنان قرار گیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار