رزمی کاران بسیجی شهر آبی بیگلو از توابع شهرستان نمین به نمایندگی از استان اردبیل با حضور در دهمین دوره مسابقات رزمی سبک نینجا رنجر، مقام دوم کشوری را از آن خود کردند.
کد خبر: ۱۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰ 08 March 2015

به گزارش سایت شکوه نمین، رامین خرمی بنیانگذار ورزش رزمی سبک نینجا رنجر در استان اردبیل گفت: دهمین دوره مسابقات رزمی سبک نینجا رنجر قهرمانی کشور در بخش های مختلفی از جمله حرکات آکروباتیک، سانچاکو، چوب، سای، جفت نانچاکو، تونفا، زنجیر و هنر های فردیدر تهران برگزار شد.

مربی ورزش رزمی سبک نینجا رنجر آبی‌بیگلو با بیان اینکه در این دوره از مسابقات بیش از 350 ورزشکار از 15 استان کشور حضور داشتند، گفت: هشت نفر از ورزشکاران بسیجی بخش ویلکیج شهرستان نمین به نمایندگی از استان اردبیل در این دوره از مسابقات به رقابت با دیگر ورزشکاران پرداختند.

وی با بیان اینکه تیم نیجا رنجر آبی بیگلو نایب قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داده است، گفت: ورزشکاران ما توانستند سه مقام اول، سه مقام دوم و دو مقام سوم را کسب کنند.

بنیانگذار سبک نینجا رنجر در استان اردبیل گفت: تمرینات ورزشی را از شهر آبی بیگلو شروع کرده ایم و مکاتبات اداری لازم در خصوص انجام فعالیت های ورزشی در اردبیل و نمین نیز انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار