شهردار رودسر خبر داد:
در این راستا از ظرفیت ها و توانمندی های منطقه به خوبی بهره گیری شده تا شاهد حضور گسترده مسافران و میهمانان از نقاط مختلف کشور باشیم.
کد خبر: ۱۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶ 08 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، شهردار رودسر با اعلام آمادگی برای استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی از برگزاری جشنواره ساحلی و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در این شهر خبر داد.

خدادداد قنبر زاده روز یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان به تمهید مقدمات لازم برای استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی اشاره کرد و گفت: در این راستا از ظرفیت ها و توانمندی های منطقه به خوبی بهره گیری شده تا شاهد حضور گسترده مسافران و میهمانان از نقاط مختلف کشور باشیم.

وی راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی ماحصل دست ساخته های مردم منطقه، برپایی جشنواره ساحلی، ایجاد اقامتگاه موقت در چهار پارک این شهر، اجرای سفره هفت سین، راه اندازی سه مرکز عرضه گل و گیاه، تنظیف و ساماندهی شهر و سواحل و ... را از برنامه های مهم طرح ریزی شده این شهرداری در تعطیلات نوروز امسال در این شهر گردشگر پذیر ذکر کرد.

وی در ادامه این مصاحبه با اشاره به جذب کامل بودجه هشت میلیارد و 400میلیونی تومانی این شهرداری در سال 93 یادآور شد: این رقم حتی فراتر از این جذب و به رقم 10میلیارد تومان رسیده که این نشانگر تعامل و همسویی مجموعه شورا شهرداری و مردم بوده است.

قنبر زاده با بیان اینکه در سالجاری اقدامات موثر و مهمی در حوزه عمرانی در این شهر صورت گرفته، به زیر سازی و آسفالت 94هزار متر مربع در این بخش ها اشاره و حجم سرمایه گذاری در این زمینه را سه میلیارد و 846میلیون تومان ذکر کرد.

به گفته وی طی همین مدت 18هزار و 700متر جدول گذاری نیز در نقاط مختلف این شهر صورت گرفته است.

شهردار رودسر همچنین اجرای پروِژه دفع آب های سطحی با انجام لوله گذاری و آبیاری تحت فشار فضای سبز با حفر شش حلقه چاه را از دیگر اقدامات صورت گرفته در سالجاری در حوزه زیر ساخت ها اعلام کرد.

قنبر زاده در ادامه سخنان خود به کارکردها و فعالیت های شهرداری در حوزه های فرهنگی و ورزشی نیز اشاره و از ساخت زمین فوتبال ساحلی و نیز ساخت زمین والیبال ساحلی با پیشرفت فیزیکی 80درصد خبر داد.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری رودسر هم اکنون در لیگ برتر گیلان صدر نشین است، گفت: در تلاشیم این تیم را به لیگ دسته سوم کشور ارتقا دهیم.

شهردار رودسر در بخش دیگری از سخنان خود از ساخت دو پل عابر پیاده با هدف تسهیل در امر آمد و شد مردم در این شهر خبر داد و گفت: در این زمینه از سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز بهره گیری خواهیم کرد.

مدیر اجرایی شهر رودسر همچنین با اشاره به فعالیت مجدد کارخانه بازیافت زباله در این شهرستان افزود: این کارخانه را با سازو کار لازم به بهره بردار واگذار خواهیم کرد.

وی در پایان بر عملیاتی شدن طرح هایی همچون پل صیدر محله یابان 35متری باقر آباد پل سرچشمه و آبکنار با هدف رفع گره و موانع ترافیکی در سال آینده خبر داد.

شهر رودسر در شرق مرکز گیلان حدود50هزار نفر جمعیت دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار