فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف ۱۰ تن سنگ سیلیستین قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹ 08 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ علیرضا شائینی امروز (۲۰ فروردین ماه) اظهار کرد: در این ارتباط، پنج خودرو که قصد انتقال این مواد معدنی را داشتند، توقیف شدند.

وی از تشکیل پرونده برای متخلفان خبر داد و افزود: متخلفان برابر قوانین به مسؤولان قضایی معرفی خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به توقیف پنج خودرو به علت استخراج غیرمجاز این ماده معدنی، بیان کرد: بیش از ۱۰ تن سنگ معدنی سیلیستین توسط ماموران پاسگاه انتظامی طرود از متخلفان کشف شده است. همچنین پنج نفر از افراد سودجو دستگیر شده‌اند.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان نیز از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان شاهرود خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان شاهرود هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون پلاک مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی‌سی مدل سوزوکی بدون مجوز و قاچاق است و کارشناسان ارزش آن را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

او با بیان اینکه موتورسیکلت‌های سنگین و بدون مجوز با ایجاد سر و صدا، نظم ترافیک شهری را از بین می‌برند، از مردم خواست در صورت دیدن این‌گونه وسایل نقلیه که باعث ایجاد مزاحمت برای مردم می‌شوند، موارد را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

به گزارش ایسنا برداشت غیرمجاز ماده معدنی سیلیستن و ریزش معدن اواخر سال قبل منجر به مرگ یک جوان در طرود شاهرود شد. علاوه بر این، برداشت‌های غیرمجاز این ماده معدنی پیش‌تر منجر به حوادثی مانند ریزش معدن یا مصدومیت افراد شده است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار