تنیس روی میز یکی از ورزش های جذاب و پرطرفدار است که قهرمان زیادی نیز در این رشته معرفی کرده است و استان مازندران یکی از قطب های مهم تنیس روی میز کشور محسوب می شود.
کد خبر: ۱۱۶۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸ 29 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خانه تخصصی تنیس روی میز طاهری در شهرستان ساری افتتاح شد

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری، در ادامه افتتاح پروژه‌های ورزشی همزمان در ماه پرخیر و برکت رمضان با حضور حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان،عباد دليرى رئیس اداره ورزش و جوانان مرکزاستان ، رضا حبيب نژاد رييس هيات تنيس روى ميز مازندران ،كيا ابراهيم پور رييس هيات تنيس روى ميز شهرستان سارى و دیگر مسئولین سالن خانه تخصصی تنیس روی میز طاهری افتتاح شد.

در ابتدا اين مراسم عباد دليرى ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط هیات تنيس روى ميز شهرستان سارى ،اظهار داشت:افتتاح پروژه های ورزشی سهم بسیار بزرگی در حوزه شور و نشاط اجتماعی دارد چرا که توسعه اماکن ورزشی به عنوان یک اقدام اساسی درجهت رشد و استعدادیابی ورزشکاران و قهرمانان نقش اساسی ایفا می کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در ادامه افزود: اداره ورزش و جوانان آمادگی لازم جهت همکاری با بخش خصوصی را بابت سرمایه گذاری جهت ایجاد و توسعه باشگاه ها و سالن های ورزشی تخصصی برابر استاندارد های لازم را دارا می باشد .

حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان نیز در این آیین عنوان کرد: یکی از راه‌های موفقیت در ورزش، استفاده از زیرساخت‌های ورزشی به ویژه سالن‌های ورزشی تخصصی است.

این مسئول در پایان گفت: تنیس روی میز یکی از ورزش های جذاب و پرطرفدار است که قهرمان زیادی نیز در این رشته معرفی کرده است و استان مازندران یکی از قطب های مهم تنیس روی میز کشور محسوب می شود.

این خانه تخصصی تنیس روی میز با زیربنای ۲۵۰ متر و هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان توسط طاهری، سرمایه گذار بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار