مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از فوت ۵۳۳کرمانشاهی ناشی از حوادث جاده‌ای از ابتدای امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ 13 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، سلیم خانی با اشاره به آمار یازده ماهه حوادث ترافیکی در استان کرمانشاه؛ اظهار کرد: در این مدت ۵۳۳ نفر در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۵۲۱ نفر بوده روند افزایشی طی کرده است.

وی افزود: از مجموعه فوتی‌های در یازده ماهه سال جاری ۱۲۵ نفر مربوط به تصادفات درون شهری، ۳۳۱ نفر برون شهری و ۷۷ نفر حوادث غیر ترافیکی هستند در حالی که این آمار در مدت مشابه سال گذشته نیز از مجموع ۵۲۱ فوتی، ۱۰۴ نفر درون شهری، ۳۴۱ نفر برون شهری، و ۷۶ نفر حوادث غیرترافیکی را شامل بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه همچنین به تعداد مصدومین در یازده ماه سال جاری اشاره و تصریح کرد: در این مدت ۱۴ هزار و یک نفر شامل چهار هزار و ۲۹۷ زن و ۹ هزار و ۷۰۴ مرد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که این آمار ۱۴ هزار و ۳۶۱ نفر بوده است سیر صعودی داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه بیشتر قربانیان تصادفات استان از ناحیه سر و گردن آسیب دیده‌اند، گفت: این امر نشان می‌دهد که اگر استفاده از کمربند ایمنی جدی گرفته شود تا حد زیادی می‌تواند از صدمه یا فوت افراد در تصادفات پیشگیری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار